Skip to main content

Sunulması beklenen “Facebook at Work”, sosyal medya devinin, hizmetinin iş yerlerine genişletmeye çalıştığı bir hamle olarak görülüyor

Financial Times’ın haberine göre; Facebook, “Facebook at Work” adında yeni bir servis üzerinde çalışıyor. Facebook’un sunması beklenen bu hizmet ile sosyal medya devi, iş yerlerinde sosyal ağ platformu olmak istiyor.

Financial Times’ta yer alan haberde “Facebook at Work”un alışılagelen sosyal medya ağı ile benzerlik taşıyacağına yer veriliyor. Haber Kaynağı ve Gruplar’ın yanısıra kullanıcıların kişisel profillerinden ayrı iş profili olması bekleniyor.

Habere göre; Facebook, sunacağı bu araç üzerinde en az bir yıldır çalışıyor. Hizmeti kullanıcılara sunma tarihinin yakınlaşmasıyla da Facebook, yeni hizmetini yabancı şirketlerle test etmeye başlamış.

Facebook’un çalışanların sosyal ağı olmaya çalışması, sosyal medya devinin atacağı ilginç bir hamle olarak görülebilir. Bunun nedeni de bilindiği gibi, ofis çalışanlarının çalışma saatleri içinde sosyal ağı kullanmaları çoklukla tercih edilmiyor.

1,3 milyarın üzerinde aylık aktif kullanıcı sayısına ulaşan Facebook, işletmeler için sunacağı yeni hizmetiyle sahip olduğu kullanıcı sayısı ve gelirini artırmayı planladığı söylenebilir.

Kaynak: The Next Web, Financial Times

Fotoğraf: Shutter Stock