Facebook, tüm reklamverenler için Facebook Hikayeler’de de reklam uygulamasını hayata geçirdiğini duyurdu.
Bundan böyle markalar ve reklamverenler, haber kaynağı ya da Instagram Hikayeler üzerinden yürüttükleri reklam kampanyalarına Facebook Hikayeler’i de ekleyebilecekler. Facebook Hikayeler’de de tüm reklamverenler Facebook’un hikaye reklamları için sunduğu hedefleme ve ölçümleme olanaklarından faydalanabilecek, erişim, marka farkındalığı, video görüntülemeleri, uygulama indirme, dönüşüm, trafik ve potansiyel müşteri reklamları gibi halihazırda Instagram Hikayeler için kullandıkları araçları da kullanabilecekler.
Facebook Hikayeler’de reklam vermeyi ilk olarak Amerika Birleşik Devletleri’nden iHeartRadio, Kettle Chips ve KFC gibi markalar denedi. Bu özellik artık dünyanın dört bir yanından markalara açık olacak. Markalar haber kaynağı ya da Instagram Hikayeler üzerinden yürüttükleri reklam kampanyalarına Facebook Hikayeler’i de ekleyerek daha fazla insana ulaşabilecekler. Bu sayede tüm reklamverenler Facebook’un hikaye reklamları için sunduğu hedefleme ve ölçümleme olanaklarından faydalanabilecek.
Yorumlar