Skip to main content

Facebook, yeni mobil reklam deneyimi Canvas’ı dünya çapında kullanıma sundu

Facebook insanlara tam ekranlı ve kapsamlı bir mobil reklam deneyimi yaşatan, Haber Kaynağı’ndaki reklama dokunulunca reklamı anında yükleyen yeni ürünü Canvas’ı küresel olarak kullanıma sunduğunu duyurdu. Bu alanda Facebook’un Türkiye’deki ilk iş ortakları arasında Türk Hava Yolları ile Akbank yer alıyor.

Turkish Airlines Metropolis

Facebook Canvas’ı markalar ve ajansların görüşlerini alarak oluşturdu ve ürünü onlara, multimedya hikayeleri oluşturmak için tamamen kişiselleştirilebilen bir platform sunma amacı doğrultusunda geliştirdi. Reklamcılar Canvas sayesinde artık video, fotoğraf ve yazının yanı sıra ‘Harekete Geç’ butonlarını bir arada kullanma fırsatını yakalayarak mobilde verimli ve etkileyici marka ve ürün deneyimleri oluşturabilecekler.

Canvas’ın sunduğu avantajlardan bazıları şöyle:

· Facebook’a gömülü olması: Canvas, Facebook platformunun içerisinde oluşturulduğundan standart mobil sitelere göre 10 kat daha hızlı yükleniyor.

· Tamamen kişiselleştirilebilir bir alan olması: Reklamcılar artık video, fotoğraf, yazı ve ‘Harekete Geç’ butonlarının bir arada kullanıldığı reklamlar oluşturabiliyor.

· Küresel olarak kullanıma sunulması: Dünyanın neresinde olursa olsun tüm reklamcılar bugünden itibaren Canvas’la reklam oluşturmaya başlayabiliyorlar.

· Kullanıcı dostu olması: Canvas, reklam oluştururken kod veya yazılım gerektirmiyor ve hem iOS, hem de Android işletim sistemlerinde çalışıyor.