SOSYAL AĞLAR

DigitalAge | 22.06.2016 - 09:27

Facebook’tan reklamcılara yönelik yeni özellikler

Facebook, Cannes’da reklamcılara yönelik yeniliklerini duyurdu

Facebook, Cannes’da reklamcıların mesajlarını mobil platformlarda paylaşmalarını kolaylaştıracak dört yeni çözümünü duyurdu

Facebook’a mobil cihazlar üzerinden bağlanan 1,5 milyardan fazla insan ve Facebook’u her gün mobil üzerinden kullanan 1 milyarın üzerinde insan ile Facebook ailesi diğer platformlardan daha fazla mobil etkileşime ev sahipliği yapıyor.

Facebook’un Cannes’da duyurduğu yeni çözümler şöyle:

  • Kreatiflerin fikirlerini mobilde hayata geçirmesini sağlayacak Creative Hub kullanıma sunuldu
  • İşletmelerin, kampanyalarını köpürtmelerine ve daha iyi içgörüler elde etmelerine yardımcı olacak Audience
  • Insights API’nın (Topluluk İçgörüleri API) beta versiyonu tanıtıldı
  • Pazarlamacıların kampanya tasarlamasını, oluşturmasını, paylaşmasını ve içgörü elde etmesini daha da kolaylaştıracak Canvas’ın yeni özellikleri açıklandı
  • İşletmelerin fotoğraflardan video oluşturmasını kolaylaştıracak, Slideshow’a yapılan yenilikler duyuruldu