Kimola

Kimola’nın Data-Centric Brands programı için başvurular başladı

Kimola Data-Centric Brands programının Türkiye ayağı için başvurular başladı

İŞ DÜNYASI, REKLAM & PAZARLAMA | 10.09.2019 - 09:26

Reklam ajansları, markalar ve araştırma şirketlerinin kabul edildiği Kimola’nın Data-Centric Brands programı için, son başvuru tarihi 30 Eylül.

Kimola’nın Tüketici İçgörü Platformu kullanıma açıldı

Kimola’nın Tüketici İçgörü Platformu ücretsiz kullanıma açıldı

TEKNOLOJİ | 23.10.2018 - 15:48

Büyük veri şirketi Kimola’nın, “Tüketici İçgörü Platformu” ücretsiz kullanıma açıldı.

Kimola, Tüketici İçgörü Platformu’nu reklamcılarla buluşturacak

ETKİNLİK, REKLAM & PAZARLAMA | 03.09.2018 - 11:09

Büyük veri alanında çalışan teknoloji şirketi Kimola, tüketicilerin yaşam stilini analiz etmeyi sağlayan yeni Tüketici İçgörü Platformu’nu, 7 Eylül akşamı, StartersHub ofisinde reklamcılarla buluşturacak.

Kimola’ya 1 milyon TL’lik yatırım

İŞ DÜNYASI | 21.05.2018 - 11:06

Veri analiziyle şirket stratejilerini belirleyen Kimola, 1 milyon TL yatırım aldığını duyurdu.