dijital servis

Rekabette fark yaratmanın koşulu: ‘koşulsuz müşteri memnuniyeti’

Rekabette fark yaratmanın koşulu: ‘koşulsuz müşteri memnuniyeti’

İŞ DÜNYASI | 18.10.2018 - 10:01

Vodafone Türkiye Dijital Varlıklar Direktörü Uğur Sennaroğlu ile dijital servis tasarımında son dönemde değişen trendlerden, bu trendlerin Vodafone dünyasında nasıl karşılık bulduğuna kadar birçok başlıkta “deneyim” üzerine konuştuk.

Yeni nesil dijital harcamalarını nasıl önceliklendirecek?

TEKNOLOJİ | 08.10.2018 - 15:40

Acaba yeni kuşak tüketici için yumurtanın markası mı yoksa Spotify’da reklamsız müzik dinlemek mi daha kıymetli? Bana sorarsanız birçok mikro-segment dijital ihtiyaçlarından ödün vermeyecek.

"Verisini koruyamayan bir ülke egemenliğini de koruyamaz"

“Verisini koruyamayan bir ülke egemenliğini de koruyamaz”

İŞ DÜNYASI | 18.05.2018 - 11:50

Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ile Turkcell’in dijital operatör olma sürecinden Lifecell Ventures ve teknoloji ihracatına, 5G için hali hazırdaki çalışmalardan kişisel verilerin korunmasında yerli ve millî bir yapay zekânın gerekliliği meselesine kadar birçok konuyu değerlendirdik.