Skip to main content

Dünya Perakende Ödülleri’nde ‘En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ ödülü Boyner Grup’un oldu.

Perakende sektörünün küresel çapta başarılı uygulamalarının 2007 yılından beri ödüllendirildiği Dünya Perakende Ödülleri’nde BOYNER Grup ‘En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ ödülünü kazandı.

Dubai’de düzenlenen Dünya Perakende Ödülleri’nde ‘En İyi Dijital Müşteri Deneyimi’ kategorisinde dünya devleriyle yarışan BOYNER Grup, ‘Asistanım’ projesiyle Türkiye’ye birincilik getirdi. Dünya Perakende Kongresi’nin kapanışında düzenlenen törende, Boyner Grup adına ödülü Boyner Grup Proje Yöneticisi Seda Çınlar aldı.

Geçen yıl başlayan ve tüm Boyner grup mağazalarında hayata geçirilmesi hedeflenen dijital uygulama ‘Asistanım’ ile ödül alan BOYNER Grup’un yarıştığı kategoride Dress in the City, El Corte Ingles, Marks&Spencer, Geant, Saudi Telecom, Singapore Telecom, Superdry ve Seymour Powell gibi dünya çapında zincir mağazalar bulunuyordu.

‘Asistanım’ satış danışmanlarına özel tasarlanan mobil terminaller sayesinde hem müşterilerin hem de satış danışmanlarının hayatını kolaylaştırıyor. Tüm mağazalardaki stokların ve ürünlerin anlık kontrolünü sağlıyor. Asistanım uygulaması bünyesinde, stok kontrolü özelliği dışında ödeme sistemi de bulunuyor.