Skip to main content

ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi’den koronavirüs sürecinde tüketicinin büyük ilgi gösterdiği süper market ürünleri sunan dijital platformları değerlendirmesini istedik.

Koronavirüs süreci tüm dünyada başta sağlık, lojistik gibi sektörler kadar e-ticaret platformları için de çok ciddi bir sınav aslında. Özellikle online market tarafında hizmet sunan platformlar bu dönmede tüketici için çok büyük önem taşıyor. Evden çıkamayan tüketici hızlı teslimat uygulamalarını, online market sitelerini ve pazaryeri platformlarını kullanarak süpermarket alışverişini yapıyor. Tabii bu süreçte zaman zaman aşırı talepten dolayı stok sorunları ya da teslimat zamanlaması ile ilgili aksaklıklar yaşanabiliyor.

Türkiye’nin koronavirüs ile mücadele günlerinde market ürünleri sunan dijital platformların yaptıkları doğruları ve yanlışları konuştuğumuz ETİD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi’ye göre Türkiye bu dönemde online market işinin tüm e-ticaret ekosisteminden çok daha büyük bir iş olduğunu gördü. Ekmekçi’ye göre salgın sonrasında bu alana yapılan yatırımlar artacak. Emre Ekmekçi ile zoom üzerinden gerçekleştirdiğimiz röportaj bu alanda hizmet veren platformlar için önemli çıktılar içeriyor. Video röportajımızı aşağıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz…