Dijital servis tasarımında öncü şirketlerden Fjord Londra, Berlin, Madrid, Paris, Helsinki, Stockholm, New York ve San Francisco’dan sonra dokuzuncu ofisini İstanbul’da açıyor.
Global çapta yarattığı kullanıcı dostu dijital servislerle tanınan Fjord, servis tasarımında sahip olduğu uzmanlığı şimdi de Türkiye’ye taşıyor. Fjord’un 2001 yılından bu yana vizyoner markalar için yarattığı inovatif dijital tasarımların temelinde, karmaşık sistemleri son kullanıcı için basitleştirme ve iyileştirme prensibi yatıyor. Bu sayede yeni deneyimin satış ve müşteri memnuniyeti üzerindeki olumlu etkileri de hızla ölçümlenebiliyor.
Fjord İstanbul Genel Müdürü Iñaki Amate, Fjord olarak karşılaştıkları ilgiden duydukları memnuniyetin yanı sıra, kullanıcıya odaklanarak dijital deneyimlere değer katmak üzere global birikimlerini Türkiye pazarına taşımanın heyecanını da yaşadıklarını ifade ediyor.
Deloitte ve Sunday Times tarafından Britanya ve Ortadoğu ve Afrika bölgesinin en hızlı büyüyen dijital tasarım şirketi olarak gösterilen Fjord’un müşterilerinin arasında BBC, BBVA, Citibank, ESPN, Flickr, Foursquare, MSN, Nokia, Qualcomm, Telefonica ve Yahoo gibi global markalar yer alıyor.
Türkiye’de ise iki yıldan bu yana Garanti Bankası ve Turkcell ile kullanıcı deneyimi projeleri yürüten Fjord, Istanbul’daki yeni ofisi ve çok uluslu ekip yapısıyla Türkiye markalarına servis tasarım danışmanlığı vermeye hazırlanıyor.
Yorumlar