Skip to main content

DenizBank, ülkemizde örnekleri giderek artan internet diziciliği alanında iddialı bir işe imza attı.

DenizBank, televizyon reklamları için hayata geçirdiği ‘Deniz Adam’ karakterini,  yönetmen Onur Ünlü’nün yazıp yönettiği internet dizisi Görünen Adam’ın senaryosuna entegre ederek, yeni bir projeye imza attı.

Banka, bundan önce 2009 yılında, Beyazıt Öztürk ve Erdal Özyağcılar’ın “Robinson ve Cuma” tiplemelerini canlandırdığı reklam serileriyle dikkat çekmişti. DenizBank’ın televizyon reklamlarında gördüğümüz ‘Deniz Adam’ karakteri, Leyla ile Mecnun, Beş Kardeş ve Ben de Özledim gibi fenomen yapımlarla adından söz ettiren yönetmen Onur Ünlü’nün yazıp yönettiği internet dizisi Görünen Adam’da, dizi karakteri olarak senaryonun bir parçası haline geliyor.

DenizBank’ın Y ve Z Kuşaklarıyla temas noktalarının artmasına katkı sunmanın yanı sıra banka için bir kültür sanat yatırımı niteliği de taşıyan proje hakkında konuşan DenizBank Genel Müdürü Hakan Ateş stratejilerini şu sözlerle açıklıyor:

Görünen Adam“Bankamız, hem büyük önem verdiği dijital dünya ve kanallardaki varlığını bir adım öteye taşımak hem de yeni neslin temsilcileri olan, geleceğimizi şekillendirecek Y ve Z Kuşaklarıyla bağlarını kuvvetlendirmek üzere yepyeni bir yolculuk başlattı. Sektörde ilk defa bir reklam karakteri internet dizisinde yer alıyor, dizinin bir parçası haline geliyor. Hedef kitledeki ilk değerlendirmelerde de geniş yelpazedeki reklam uygulamamızla ilgili olumlu dönüşler alıyoruz, yapımın YouTube izleme trendinde üst sıralarda yer aldığını biliyoruz.

“Biz bu yeni yolculuğumuzda sektörümüzü fazla tanımayan gençlere ulaşmayı, onlarla daha fazla ilişkide olmayı amaçladık. Hatta Görünen Adam’dan sonra yine gençlerin ilgisini çekeceğine inandığımız, hatta onlara bir miktar cep harçlığı da kazandıracak yeni bir projemizi kısa süre içinde duyuracağız. Önümüzdeki dönemde benzer işleri hayata geçirme konusunda büyük heyecan duyuyoruz.”