Türkiye’de yedi yıldır düzenlenen Deloitte Teknoloji Fast50 Programı dâhilinde 2008-2012 yılları arasında net satış gelirini yüzde 1108 artıran Smartis Interactive, içerisinde telekomünikasyon, teknoloji geliştirme, internet sektörlerine hizmet veren firmaların bulunduğu Fast50 sıralamasında yedinci sırada yer alırken ‘Sosyal medya yönetimi & Dijital pazarlama ajansı’ kategorisinde ise birinci sırada yer aldı.
Bu başarıyla birlikte Avrupa, Ortadoğu, Afrika’nın en hızlı büyüyen 500 teknoloji şirketinin sıralamasının yapıldığı, Deloitte Teknoloji Fast500 EMEA Programı’na katılmaya hak kazandı.
Konuyla ilgili olarak Ajans Başkanı Altuğ Aymer “Biz bu başarıyı, çözüm ve değişim süreçlerini bütüncül bir şekilde kavrayabilme, yönetebilme kabiliyetimizin yanı sıra gelişen yeni medya sektörüne markaların daha fazla yatırım yapmaya başlamaları ve bu yatırımları gerçekleştirirken bize güvenmeleri sayesinde elde ettik. Deneyimli kadromuzla birlikte ülkemizde varolan altyapı eksikliklerine göre şekil aldık ve hedeflerimizi daima en üst sınırlarda tuttuk. Ve gördük ki bizimle beraber başarı elde eden markalar yeni medya sektörüne ayırdıkları yatırımları daha da artırmaya başladılar. Bu tüm sektör için olumlu ve motive edici bir unsur.’” ifadesini kullandı.
Smartis Interactive hakkında
Smartis Interactive, 1997 yılında İstanbul’da ‘yazılım, tasarım ve teknoloji geliştiren’ bir ajans olarak kuruldu. İlerleyen yıllarla verdiği geniş hizmet ağına ‘Sosyal medya yönetimi ve dijital pazarlama’ aktivitelerini dahil etti. İçgörü olarak yaratıcılığı ve analitik düşünme yapısını benimseyen Smartis Interactive, genişleyen hizmet ağı ile ‘CRM odaklı marka yönetimi’ ilkesini birlikte çalıştığı markalarla birlikte stratejilerine ekledi. Smartis Interactive bugün içlerinde BMW Türkiye, MINI Türkiye, Türk Hava Yolları, Doğan Holding, Land Rover, Sinpaş GYO, Ege Yapı Grup, Sur Yapı, Polimeks, Pakpen gibi markaların olduğu geniş müşteri portföyüne hizmet veriyor.
Yorumlar