Skip to main content

CMO Sempozyum, pazarlama pratiklerini şekillendiren gelişmeleri “En Zor Zamanlarda Pazarlama” teması altında ele alacak.

CMO’ların güncel ihtiyaç ve sorumluluk alanları doğrultusunda tasarlanan CMO Sempozyum’da; marka yöneticilerinin içinden geçtiği belirsiz ve olağanüstü döneme dair can alıcı sorunları ve yakın gelecekte yol haritasını belirleyecek çözüm önerileri tartışılacak. Bu seneki sempozyumun teması ise “En Zor Zamanlarda Pazarlama” olarak belirlendi.

Antalya-Side’de, Paloma Finesse Hotel’de 30 Mart – 2 Nisan tarihleri arasında gerçekleşecek buluşmada Türkiye’nin duayen araştırmacısı Bekir Ağırdır, ışık ve kuantum üzerine çalışmalarıyla tanınan fizik profesörü Mete Atatüre, iletişim dünyasının önde gelen ismi Levent Erden, yazar Müge İplikçi, ekoturizm girişimcisi Gürsel Tonbul, yaratıcı dürtü teorisinin mimarı, stratejist ve yazar Kev Chesters, yaklaşık 30 sene boyunca Türkiye’nin en önemli bankalarında üst düzey yöneticilik ve yönetim kurulu başkanlığı yapmış Tayfun Bayazıt, MeyIDiageo Genel Müdürü Levent Kömür ve yazar, eğitmen Başar Başaran gibi uzman isimler konuşmacı olarak yer alacak.

Türkiye’nin mevcut sosyo-ekonomik, siyasi ve kültürel ikliminde marka yöneticilerinin değişen rollerini ve yakın gelecekte izlenmesi gereken stratejileri kapsamlı bir şekilde ele almak için CMO Sempozyum’da 5 ana gündem maddesi belirlendi:

  • Zor Zamanlarda Markayı Koşturmak

Kriz yönetimi, belirsiz dönemlerde markaların takip etmesi gereken stratejiler, CMO’ların yerel ve global pazar deneyimleri arasındaki temel farklar ve olağanüstü durumlarda değişen, değişmesi gereken iletişim yaklaşımları bu başlık altında düzenlenecek farklı oturumlarda tartışılacak.

  • Sürekli Yeniden Tasarlamak

Markalar dünyasında nasıl yeni hikâyeler yazabiliriz? Bilim neden vazgeçilmez, neden terk edildi? 2023’ün en eğitici vakaları nelerdir? Bu soruların cevapları “Sürekli Yeniden Tasarlamak” başlığı altında aranacak.

  • Dönüşüm Muhteşem Olacak

Yapay zekânın yaratıcı süreçlere ve pazarlama iletişimine etkisi, hedef kitleye ulaşırken veriyi merkeze koyan stratejiler, sosyal medya değişirken markaların dönüşüm stratejileri gibi yeni teknolojiler ve değişen sosyal medya trendlerinin pazarlama etkisi uzman isimlerin sunumlarıyla izleyiciye aktarılacak.

  • Daha Önce Hiç Görülmemiş/Yaşanmamış

 Marka liderlerinin olağanüstü durumlarda karar alırken izlemesi gereken stratejiler, kriz yönetiminde anlama, haberleşme ve aksiyon hızının önemi ve yeniden inşa sürecinde markalara düşen roller farklı perspektiflerden bu başlık altında incelenecek.

  • Hikâyesini Arayan Türkiye

Türkiye’yi bekleyen seçimlerin ekonomik ve sosyal etkileri, seçimi belirleyecek faktörler, seçim sonrası ekonomide yaşanacak dalgalanmalar, danışmanlar, araştırmacılar, gazeteciler ve marka temsilcileri ile masaya yatırılacak.

Tüm oturumlardan sonra düzenlenecek CMO Panelleri ile katılımcılara interaktif bir tartışma ve fikir alışverişi olanağı sunulacak.

CMO Sempozyum hakkında detaylı bilgi almak için cmosociety.net/cmosempozyum sayfasını ziyaret edebilirsiniz.