Skip to main content

Hindistan’da geliştirilen ve kendisini bir Twitter alternatifi olarak öne çıkaran sosyal medya uygulaması Koo, cazibesini artırmak için ChatGPT kullanıyor.

Şirket Koo’nun, içerik oluşturucuların ChatGPT kullanarak gönderiler oluşturmasını sağlayan “dünyanın ilk mikroblog platformu” olduğunu söylüyor. Şu anda, ChatGPT entegrasyonu yalnızca hatırı sayılır bir takipçi sayısına veya doğrulanmış bir rozete sahip içerik oluşturucular tarafından kullanılabiliyor. Ancak çok yakında herhangi bir takipçi sayısı kısıtlaması olmaksızın herkesin kullanımına açılacak. Şirket, özellik için kullanıcılardan ücret alınması veya yakın gelecekte özelliğin premium seviyeye taşınıp taşınmayacağı hakkında herhangi bir şey söylemedi.

Metin istemlerinin yanı sıra, Koo kullanıcıları yapay zekâ ile etkileşim kurmak için sesli dikte özelliğini de kullanabiliyor. Koo uygulamasının taslak bölümü, kullanıcıların “günün en önemli haberlerini bulma veya tanınmış bir kişiden alıntı isteme, hatta yazı veya blog yazılmasını isteme” gibi görevleri yerine getirmesine olanak tanıyor.

Kendisini bir Twitter alternatifi olarak öne çıkaran Koo, 50 milyondan fazla indirildiğini söylese de net kullanıcı sayısını açıklamadı.

Kaynak: Forget Twitter — this social media app has ChatGPT built-in – digitaltrends