Skip to main content

8 – 12 Kasım tarihlerinde gerçekleşecek Brand Week Istanbul bu yıl katılımcılarıyla “21. Yüzyılda İnsan Olmak” temasıyla buluşacak.

EMEA bölgesinin en büyük marka ve iş dünyası festivali Brand Week Istanbul, bu yıl “21. Yüzyılda İnsan Olmak” temasıyla ekonomide, toplumda, sanatta ve teknolojide yeni çağın yeni paradigmalarını yaratıcı isimlerle keşfe çıkmaya hazırlanıyor.

Bu yıl dokuzuncusu 8 – 12 Kasım tarihlerinde düzenlenecek olan Brand Week Istanbul, bireyin ve toplumun anlam dünyasına ve ekonomiye yön veren trendleri hem sahnede hem de dijitalde izleyiciyle buluşturacak.

Brand Week Istanbul 2021, globale yön veren ve uluslararası katılımcı kitlesini hedefleyen başlıkların yer alacağı World Stage sahnesinin yanı sıra etkisini kanıtlamış kampanyaların ardındaki strateji ve stratejistleri ödüllendirecek Curious Felis Ödülleri’ni de ilk kez ağırlayacak.

Brand Week Istanbul 2021’in kesinleşen konuşmacıları arasında Wikipedia Kurucusu Jimmy Wales, CreativeX Kurucusu & CEO’su Anastasia Leng, Girişimci, Yazar, Dijital Pazarlamacı ve Marka Yaratıcısı Ben Kirby, Fütürist, Influencer ve Düşünce Lideri Bernard Marr, Pretty Little Head Kurucuları Jane Cunningham ve Philippa Roberts, Starlight Runner CEO’su Jeff Gomez, MullenLowe Group UK CCO’su Jose Miguel Sokoloff, Digital Right Watch Kurucusu, Avukat ve Yazar Lizzie O’Shea, Fourth Wall Ventures Kurucusu Yazar Luke Burgis, Yale Üniversitesi Müzik Profesörü Craig Wright, Tüketici Davranışları ve Sosyal Etki Uzmanı Prof. Jonah Berger, Northeastern University Ekonomi Profesörü Prof. Madhavi Venkatesan, Mastercard CMO’su Raja Rajamannar ve University of California Bilgisayar Bilimleri Öğretim Üyesi Prof. Misha Sra yer alıyor.

21. Yüzyılda İnsan Olmak

21’inci yüzyılla birlikte gelen teknoloji merkezli anlatıların ve varoluşsal risklerin ortasında insan olmaya, insan kalmaya ya da insanın ötesine geçmeye dair felsefi sorgulamalarımız çoğalıyor.

Biyoteknolojik gelişmeler, yapay zekâ yaratıcılığı, iklim krizi, uzaya dair tasarruflar, çalışma ve örgütlenme modellerindeki dönüşümler, sosyalleşme tercihlerinin zaman ve mekândan bağımsızlaşmasına kadar pek çok etmen, alışılmış insan tanımlarını ve insanlık hallerini yapıbozuma uğratıyor.

Küresel gelişmeler ulusal kültürleri, hayat tarzını ve iş modellerini doğrudan şekillendirirken, bugünü muhakeme etmeye geleceğe ise yön vermeye yönelik stratejiler geliştiren markalar da, tıpkı bireyler gibi duyguya ve anlama dayalı bir ilişki modeli geliştirmeyi hedefliyor. Ekosistem için değer yaratabilme gayesi, distopik kurguların izdüşümünün yaşandığı bugünlerde artık hayati bir önem teşkil ediyor. Tüm bileşenleri hesaba katılarak doğa ile insan ilişkisinin yeniden gözden geçirilmesi, çokkültürlü yapıların kurulup geliştirilmesi, yaratıcılığın erişeceği noktalar ve onun yeniden izahı, sorumlu üretim ve tüketim gibi birçok parametre birbirini doğurarak ve besleyerek yarını oluşturacak. Veri analizine, teknolojik gelişmelere, ekonomik içgörülere ve dijital dünyaya hâkim olmak ve onu yönlendirmek ise geleceği tasarlayan mimarlar arasında yer alabilmek için bir elzem.

Belki de insanlık tarihi ile yaşıt olan ‘insan olmak’ tartışması, özellikle pandemi döneminde daha da ön plana çıkarak, yeni koşullar altında, geleceğe dair yeni öngörülerle birlikte bugünlerde tekrar masaya yatırılıyor.

Yeni insanı tanımlama girişimleri aynı zamanda ekonomide, toplumda, sanatta ve teknolojide yeni paradigmaların başlangıç noktası.

Brand Week Istanbul 2021’de yeni çağın yeni paradigmalarını yaratıcı isimlerle keşfe çıkın.

Brand Week Istanbul 2021 hakkında detaylı bilgiye brandweekistanbul.com adresinden ulaşabilir, etkinlikte yerinizi ayırtabilirsiniz.