MOBİL

H.Kerem Fındık | 24.09.2018 - 14:06

Avrupa’nın popüler moda arama motorlarından Glami, Türkiye’de

11 ülkede faaliyet gösteren ve 30 milyonu aşkın ziyaretçi sayısıyla Avrupa’nın popüler moda arama motorlarından biri olan Glami, Türkiye’de.

Facebook
Twitter
Linkedin
+

Glami, odağında moda olan bir ürün arama motoru. Glami, sanal mağazaların tekliflerini tek bir platformda toplayıp kullanıcıların hızlı ve basit bir şekilde alışveriş yapmalarını sağlıyor. Kadın, erkek, çocuk, giyim, ayakkabı ve aksesuar kategorilerinden ürünlerin yer aldığı site; marka, mağaza, beden, indirim oranı, renk, fiyat ve teslimat detayları gibi geniş filtreleme seçenekleriyle kullanıcının aradığı ürüne hızlıca ulaşmasını sağlıyor.

Çek Cumhuriyeti merkezli moda grubu Inspigroup’un ana markası olan Glami, Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Macaristan, Romanya, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, Yunanistan, Rusya ve Türkiye dâhil 11 ülkede faaliyet gösteriyor.

2016’dan bu yana her yıl satışlarda iki basamaklı rakamlarla büyüyen Türkiye moda e-ticaret pazarının potansiyeline inanan Glami, girdiği pazarlarda, platformda yer alan sanal mağazalara gelecek 1 yıl içinde 10 milyon Euro ciro sağlamayı hedefliyor.

Mobil uygulaması da var

Glami Türkiye’ye glami.com.tr üzerinden ulaşılabiliyor. Giyim, ayakkabı ve aksesuar ürünlerinin bulunduğu sitede şu an 560 binden fazla ürün ve 4 bin 700’ün üzerinde marka yer alıyor.  Giriş ve kullanım için üyelik talep etmeyen Glami’nin sitesindeki arama kutusuna yazılan tek bir ürün, saniyeler sonra anlaşmalı tüm satış noktaları ve birçok alternatifle birlikte ekranda sıralanıyor. Hem iOS hem de Android cihazlarla uyumlu Glami mobil uygulaması; büyük görseller ile sunduğu ürün detayları sayesinde kolay bir alışveriş deneyimi sağlıyor.

2 bin 500’den fazla markayla işbirliği

Glami, dünya çapında 2 bin 500’den fazla mağazayla işbirliği yapıyor. Elbiseden ayakkabıya, iç çamaşırından aksesuarlara varıncaya kadar 7 milyona yakın ürün çeşidinin yer aldığı sitede aylık sipariş sayısı 280 bin civarında. Tüm ülkelerde 5,5 milyon sosyal medya takipçisi olan Glami’nin aylık toplam ziyaretçisi sayısı ise 45 milyon.

Ağustos’ta Türkiye’de giren Glami, Eylül ayında aktif olarak hayata geçti. Türkiye’de ofisi bulunmayan Glami, Prag merkez ofisinden yönetiliyor. Bununla birlikte Prag’da Glami Türkiye operasyonunu yedi kişilik bir ekip üstleniyor.