Skip to main content

Arçelik’in karakteri Çelik ve Cem Yılmaz, Brand Week Istanbul’da aynı sahneyi paylaştı.

Arçelik’in, en yaratıcı isimler ve markaların yer aldığı Brand Week Istanbul’da ev sahipliği yaptığı “Art of Collaboration-İşbirliği Sanatı” adlı oturum büyük beğeni topladı. Arçelik’in sevilen karakteri Çelik,  Cem Yılmaz ile birlikte sahneye çıktı.

“İşbirliği Sanatı” oturumunda, Arçelik A.Ş. Marka Grup Yöneticisi Özlem Akbayır ve Cem Yılmaz, Lovemark-Türkiye’nin en sevilen markası olmanın ve işini aşkla yapmanın sırlarını anlattıkları keyifli bir sohbet gerçekleştirdi. Arçelik’in ana sponsoru olduğu Arif V 216 filminden bahseden Cem Yılmaz, marka işbirlikleri ve sponsorlukların önemine dikkat çekti: “İnsan yanında kendi gibi düşünen bir marka, bir kuvvet istiyor. Arçelik bu konuda bizi yalnız bırakmadı. Ortaya da güzel bir film çıktı. Ocak ayında hep birlikte perdede göreceğiz.”

Ünlü komedyen, bu işbirliğine karar vermesinde etkili olan ilginç bir ayrıntıyı da izleyicilerle paylaştı; Babasının senelerce Arçelik bayisinde çalışıp buradan emekli olduğunu söyleyen Cem Yılmaz, Arçelik markasının kendisi için ayrı bir anlamı olduğunu esprili bir şekilde anlattı.

Arif V 216 filminde güzel ve keyifli bir çalışma yaptıklarını belirten Arçelik A.Ş. Marka Grup Yöneticisi Özlem Akbayır, “Cem Yılmaz da bizim gibi işini aşkla yapıyor. Yollarımızı bu aşk birleştirdi” dedi. Arçelik’in 10 yıl üst üste Lovemark seçilmesinden dolayı büyük mutluluk duyduklarını da söyleyen Akbayır, “Arçelik teknolojiyi ve yeniliği Türkiye’nin dört bir yanına ulaştırabilmek için fabrikasından bayisine, servis ağından tüm çalışanlarına kadar hiçbir sınır tanımadan gecesini gündüzüne katarak canla başla çalışmasına borçlu. Türk insanıyla ayrı bir gönül bağımız var. Bu bağ bizi 10’uncu yılda da lovemark yaparak ödüllendirdi” dedi.