Digiturk, küresel hedefleri doğrultusunda kurumsal yapısını yeniden tasarlama yolunda önemli bir adım attı. beIN MEDIA GROUP‘un küresel gücünü arkasına alan Digiturk; yönetim kadrosunu da sektörün tecrübeli isimlerinden Erem Demircan ile güçlendirdi. Demircan yeni görevinde Digiturk’ün Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Reklam, Ulusal ve Uluslararası Satış, Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Deneyimi birimlerinin tek bir çatı altında yönetimini sağlayarak; marka itibarı ile kurumun ticari stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanmasından sorumlu olacak.
Erem Demircan kimdir?
Erem Demircan, Boğaziçi Üniversitesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü’nde lisans diplomasını almasını takiben kariyerine 1989 yılında Koç Grubu şirketlerinden Arçelik A.Ş.’de Satış Mühendisi olarak başladı. Sırasıyla Interbücke Almanya’da Satış Mühendisi, Türk Elektrik Endüstrisi’nde İhracat Yöneticisi, Arçelik markasından Sorumlu Pazarlama Müdürü, Arçelik Ürün Yönetimi Grup Müdürlüğü ve 2002-2006 yılları arasında Beko Elektronik A.Ş. Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevlerini yürüttü.
2006 yılında Türk Telekomünikasyon bünyesine geçiş yaparak Pazarlama ve İletişimden Sorumlu Başkan pozisyonuna atanan Erem Demircan; Türk Telekom’un dönüşüm sürecinde görev aldı. Son olarak, 2012 yılından bu yana Oger Telekom Dubai’de Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Başkan olarak görev yapan Demircan, bu sorumluluğuna ek olarak, Cell C Güney Afrika firmasının Yönetim Kurulu Üyeliği ve Bilgi Teknolojileri Komitesi Başkanlığı görevlerini de üstlendi.
Erem Demircan 2 Şubat 2017 tarihi itibarıyla, Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Grup Başkanı olarak Digiturk’teki görevine başladı.
Yorumlar