Pazarlama ve iletişim endüstrisindeki dünyanın en yaratıcı isimlerini, fikirlerini ve işlerini buluşturmayı hedefleyen, Türkiye’nin en büyük marka ve pazarlama buluşması olan ve bu yıl dördüncüsü gerçekleşecek olan Brand Week Istanbul; son yıllarda bir ekonomi ve finans merkezi olarak hızla yükselen İstanbul’u, sahip olduğu büyük potansiyelle bir yaratıcılık üssü olarak konumlandırıyor.
Wharton School Pazarlama Profesörü Dr. Jonah Berger, Pazarlama ve Marka Stratejisi Otoritesi, Vivaldi Group Kurucusu ve CEO’su Dr. Erich Joachimsthaler, SapientNitro, Marka & Pazarlama Stratejisi Küresel Başkanı Darren McColl, Ödüllü Film Yapımcısı Mika Johnson gibi yıldız isimler, 7 – 11 Kasım 2016 tarihleri arasında “Brand Week İstanbul” kapsamında Lütfi Kırdar’da ağırlanacak.
Hafta boyunca sürecek olan Brand Week Istanbul programına buradan ulaşabilirsiniz. Etkinlik detayları için MediaCat sosyal medya hesaplarını ya da desteklenen sosyal ağlarda #BrandWeek2016 etiketini takip edebilirsiniz.
BrandWeek İstanbul’da birbirinden ilham verici konferansların yanı sıra sergiler, yarışmalar, gösterimler, workshop’lar ve eğlenceli birçok faaliyet yer alacak.
BrandWeek İstanbul’un en yoğun ilgi gören bölümlerinden biri olan ve Marka Okulu işbirliği ile düzenlenen Brand Academy, bu yıl sertifika programına dönüştüğü içeriğiyle BrandWeek’in yıldızlarından biri olmaya hazırlanıyor. Brand Academy Sertifika Programı’nda öğrenciler, özel olarak tasarlanan dersler ile pazarlama ve marka dünyasının en önemli isimlerinden sektörün ipuçlarını dinleme deneyimini ücretsiz olarak edinecek.
BrandWeek İstanbul’un Bu yılki konsepti: “Etki”
“Günümüz gelişmeleri ile kökten değişen medya ve marka tüketim davranışları, iletişimcilerin önünde artık daha yüksek bir bariyer olarak duruyor. Bu bariyer; izinleri doğrultusunda onlara dokunmak. Geleneksel ya da yeni herhangi bir mecrada markanın ilettiği tek taraflı mesajın işlevi her geçen gün biraz daha azalıyor. Bu bariyeri aşmanın yolu ise tüketiciyi deneyime teşvik ederek onlara markayla ilgili bir hatıra hediye etmek. Yani onları etkilemek.”
BrandWeek sahnesinde pazarlama etkisi, aşk etkisi, dijital ve mobil etkinin yanı sıra yapay zeka, melez gerçeklik ve veriden süzülüp çıkan iç görünün de yaratacağı etkinin yakın geleceğimizi nasıl daha da şekillendireceği tartışılacak. Varsayımlar yerine hayat geçmiş ve sonuç almış işlerin arkasındaki isimlerin nasıl başarıya ulaştıkları somut biçimde paylaşılacak. BrandWeek İstanbul 2016 konuşmacıları, etki yaratmış tecrübeleriyle katılımcıları etkileyecek.
Yılın En “Rekabetçi” Haftası
Brand Week Istanbul, bu yıl on birincisi düzenlenecek Felis Ödülleri’ne de ev sahipliği yapacak. Yılın en rekabetçi haftasında medyadan dijitale, markalı içerikten PR’a 14 farklı bölümde, 390 alt kategoride en yaratıcı fikirler ödüllendirilecek.
Yılın En “Sevilen” Haftası
Kaçırılmayacak bir “networking” fırsatı sunan Brand Week, Türkiye’nin en sevilen markaları özel sergisi ve Lovemarks Ödül Töreni’ne de ev sahipliği yapacak. Yaratıcı iletişim çalışmaları ile tüketicilerin kalbini fetheden markalar ödüllendirilecek.
Yılın En “Eğlenceli” Haftası
Deneyim alanları, sergiler, lezzetli stantlar, özel gösterimler ve sürpriz etkinlikler ile oturum aralarında renkli molalar vadeden Brand Week’de, sevimli marka ikonlarının eğlenceli gösterisine sahne olacak “İkonlar Yürüyüşü” Kanyon’da gerçekleşecek.
Yorumlar