Kurumsal odaklı reklamlarda yeni dönem içine giren Türk Telekom Grubu, reklam konsepti olarak Karagöz ve Hacivatlar’dan yola çıkıyor.
Pazarlama dünyasında en etkili mesaj iletme yollarından birisi Karagöz – Hacivat oyunlarını anımsatan “geleneksel ile modern”in birbiriyle etkileşim içinde olduğu öyküler olduğu düşüncesiyle, dramanın gücünden yararlanıyor.
Reklam filminde kurumun müşterileri arasında önemli oranda yer alan mikro işletmeleri ön plana çıkıyor.
“İşletmelerin büyük bir kısmı aile şirketi ve babadan oğula/kıza ikinci, üçüncü jenerasyona devrediliyor. Bu işletmeler içinde geleneksel-yenilikçi, baba-oğul, patron-çalışan jenerasyon farklılıkları sıklıkla yaşanıyor.” Mikro ölçekli işletmeden büyük ölçekli kurumlara kadar görülen bu çatışma durumu, kampanyanın çıkış noktasını oluşturuyor.
Reklam Filmi künyesi
Kampanya adı: Türk Telekom Kurumsal Lansman – Avea İşyerim Mobil Kampanyası
Reklamveren: Türk Telekom Grubu
Reklamveren Yetkilisi: Nurçin Koçoğlu, Pınar Tohum, Hande Us Badur, Didem Atal
Reklam Ajansı: M.A.R.K.A.
Yaratıcı Yönetmen: Hulusi Derici
Yaratıcı Grup: Doğan Mirdoğan, Bektaş Erdoğan, Salih Küçük
Grafiker: Necdet Polat
Genel Müdür Yardımcısı: İlkay Ünlü
Müşteri Grubu: Jülide S. Coşkuner, Dilek Denkkoşan, Berrak Selin
Ajans Prodüktörü: Candaş Kaflı
Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
Prodüktör: Çağlar Ercan
Yönetmen: Can Ulkay
Müzik: Jingle House
Post Prodüksiyon: Sinefekt
Medya Ajansı: Skala Medya
Yorumlar