Google, Las Vegas’ta düzenlenen tüketici elektroniği fuarı Consumer Electronics Show’da (CES) video reklam platformları için görünürlük raporlama özelliğini yayımladı.
Bloomberg’te yer alan habere göre; yeni raporlama özelliğiyle reklamverenlere, reklamların izlenip izlenmediğini belirtme imkânı sunulacak.
Google, video reklamların kullanıcılar tarafından izlenip izlenmediğinin anlaşılacağı yeni özelliğin DoubleClick platformlarını kullanan tüm pazarlamacılara ve yayıncılara sunulacağını belirtti.
Google, Display ve Video Reklamcılığı bölümünün Başkan Yardımcısı Neal Mohan, yeni özelliğin düzenlenen kampanyaların başarısını ölçümleyebileceği duyurusunu yaptı.
Google ayrıca Google Display Network aracılığıyla görüntülenebilir video görüntüleme sayılarını satmayı planlıyor.
Kaynak: The Next Web, Bloomberg
Yorumlar