Skip to main content

Algida, dijital interaktif ajansı Proje Calide ile Aslan Max’ın imajını yenileyerek, interaktif dijital uygulamalar geliştirdi. Proje Calide Kurucu ortağı Kerem Özkan  uygulamalarla ilgili olarak “Genel çercevesiyle bu değişimi hedef kitlemize…

Algida, dijital interaktif ajansı Proje Calide ile Aslan Max’ın imajını yenileyerek, interaktif dijital uygulamalar geliştirdi. Proje Calide Kurucu ortağı Kerem Özkan  uygulamalarla ilgili olarak “Genel çercevesiyle bu değişimi hedef kitlemize olabildiğince kişiselleştirilmiş bir deneyim olarak sunmak ve bütünüyle bu yeni hikayenin bir parçası olmalarını sağlamak istedik” diyor.

Öncesinde aslanmax.com sitesi üzerinden interaktif fragman ve afiş uygulamalarıyla başlatılan entagre kampanyanın out-of-home tarafında ise Arttırılmış Gerçeklik gösterileri gerçekleştirdi.

Arttırılmış Gerçeklik uygulaması, film gösteriminden önce izleyicilerin kendilerini beyaz perdede Aslan Max ve arkadaşları ile birlikte görmeleriyle başladı ve filmin kahramanlarıyla birlikte beyaz perdede oynanan interaktif yapıda bir oyun ile devam etti. Özkan, “Böylelikle başından sonuna dek her bir izleyiciyi maceranın merkezinde adeta bir süper kahraman olarak konumlayan ve çocukların filmi izlemekten ziyade hissetmelerine olanak sağlayan bir kampanyayı gerçekleştirmiş olduk” diye konuştu.