İş dünyasının ve yaratıcı endüstrilerin önde gelen isimlerini farklı coğrafyalardan uzmanlarla 4 – 8 Kasım tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezi’nde bir araya getirmeye hazırlanan Brand Week Istanbul’un ilk konuşmacıları açıklandı.
Bu yıl 12’ncisi düzenlenecek olan Brand Week Istanbul, yeniden ilham vermeye, güncel trendleri izleyicisi ile buluşturmaya, geleceğe yön verecek gelişmeleri fikir önderleriyle ele almaya hazırlanıyor.
Ödüllü karikatürist ve pazarlama mizahı uzmanı Tom Fishburne, dünyanın en başarılı yaratıcı prodüksiyon şirketlerinden biri olan ve 11 ülkede faaliyet gösteren MediaMonks’un kurucusu Victor Knaap, University Of Cambridge’de görev alan uluslararası ilişkiler uzmanı ve yazar Ayşe Zarakol, kreatif endüstrideki 25 yıllık kariyerinin ardından sosyal girişimciliğe adım atan Laura Visco ve eski FBI Ajanı, müzakere ve ikna üstadı, Cornell University öğretim üyesi Kyle Vowinkel yılın en ilham verici haftasında, Brand Week Istanbul seyircisi ile buluşacak isimler arasında.
Dünyaca ünlü konuşmacıların yanı sıra, sertifika programları son yıllarda olduğu gibi bu sene de Brand Week Istanbul’un gündeminde önemli bir yer tutuyor. Türkiye’nin önde gelen uzman eğitmenleri tarafından verilecek Brand Academy eğitiminde, marka ve pazarlamanın en güncel konuları, akademik bilgi ve deneyimle harmanlanarak ele alınacak. Bu seneki programda yapay zekânın da yer aldığını belirtelim.
Geleceğin reklam yaratıcıları, marka ve pazarlama yöneticileri için hazırlanan bu üç günlük özel sertifika programına dair tüm detaylara ulaşmak için tıklayın.
Yorumlar