Teknosa, Türkiye’de sektöründe bir ilke imza atarak sanal evren konseptini tüketicilerle buluşturduğunu duyurdu. Paylaşılan bilgilere göre sanal evren konsepti ile kullanıcılar web, mobil ve VR platformlarında sanal ortamda deneyimledikleri ürünleri mağazadan veya online platformdan satın alma fırsatı bulurken, platforma özel tasarlanan oyunla hem keyifli vakit geçiriyor hem de indirim çeki kazanıyor.
Kozyatağı’ndaki City’s İstanbul Teknosa mağazasında Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu ile pazarlama ve müşteri deneyimi ekiplerinin katılımıyla düzenlenen lansmanda aktarılan bilgilere göre sanal evren konsepti, “Keşif Evi” ve “Oyun Vadisi” adlı iki farklı dünyada zenginleşiyor.
Sanal evrenin “Keşif Evi” bölümü, ev ortamıyla müşterilere ürünleri sanal ortamda deneyimleme fırsatı sunuyor. Kullanıcılar salon, banyo ve oyun odasını içeren evde ‘Zen Salonu’, ‘Huzur Banyosu’ ve ‘Macera Odası’ gibi alanlarda Teknosa’nın farklı ürünlerini online olarak deneyimleyebiliyor. Tüketiciler sanal ortamda deneyip beğendikleri ürünleri daha sonra mağazadan veya online platformdan satın alma imkânına da sahip oluyor.
Sanal evrendeki “Oyun Vadisi” bölümü ise hem web hem de VR platformları için özel olarak tasarlanmış oyun deneyimleri sunarak kullanıcılara eğlenceli bir atmosfer yaşatıyor. VR’da “Tehlikeli Vadi”, web’de “Doğaya Kaçış” adlı oyunları başarıyla tamamlayanlara özel indirim çekleri de hediye ediliyor.
Teknosa CEO’su Sitare Sezgin, tüm dünyada yükselen deneyim odaklı perakende trendini teknolojik gelişmelerle sahiplendiklerini belirtti. Türkiye’nin en yaygın mağaza ağına sahip teknoloji perakende şirketi olduklarını söyleyen Sezgin, “Mağazalarımız bizim deneyim merkezlerimiz. Müşterilerimiz için teknoloji ürünlerine dokunmak, deneyimlemek önemli bir ihtiyaç. Bu ihtiyacı yeni teknolojilerle birleştirerek sanal evren konseptini hayata geçirdik. Sanal evren, müşterilerimize interaktif ve gerçekçi bir alışveriş deneyimi sunarak, ürünleri daha yakından tanıma, deneme ve keşfetme imkânı sağlıyor. Bu etkileşimli deneyimin tüketicilerin satın alma kararlarını daha bilinçli bir şekilde vermelerine de yardımcı olacağına inanıyoruz. Müşteri deneyimini sürekli olarak iyileştirmek ve daha etkileşimli bir sanal alışveriş ortamı sunmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz” açıklamasını yaptı.
Yorumlar