Reklam ve pazarlama endüstrisinde yaratıcılığın ve etkinin kutlandığı, ilham veren ekiplerin ödüllendirildiği Felis Ödülleri’nde avantajlı başvuru dönemi 15 Eylül’de sona erecek. Bu yıl 18’incisi düzenlenen Felis Ödülleri’nde avantajlı dönemin ardından 16 Eylül’de başlayacak olan geç başvuru döneminin bitiş tarihi ise 25 Eylül.
Güncel trendler ve globaldeki değişimlerden yola çıkılarak her yıl yenilenen Felis Ödülleri’nde bu yıl yapılan yenilikler ise şunlar:
- Felis Ödülleri’nin birçok bölümünde yer alan sektörel kategoriler, aktif olarak iletişim faaliyetleri yürüten endüstriler referans alınarak yeniden şekillendirildi.
- “Gerilla Pazarlama” ve “Amaç Odaklı Sosyal Sorumluluk Deneyimleri” kategorileri eklenen Brand Experience Felis, artık dört bölümden oluşuyor.
- Digital & Mobile Felis, bu yıl “AI Storytelling” kategorisinde de başvuru kabul ediyor.
- E-commerce Felis, artık Creative Commerce Felis adıyla başvurularını bekliyor. Yaratıcı zekânın ticari zekâ ile buluştuğu kampanyaları ödüllendirecek olan bölüm, tüm kategorileriyle yenilendi.
- Film, Integrated, Print & Publishing ve Radio & Audio Felis bölümlerine “Özel Günler” kategorisi eklendi.
- Film ve Integrated Felis bölümlerine “Toplumsal Sorumluluk” kategorisi eklendi.
- Media Felis artık “Metaverse ve Yeni Teknolojilerin Kullanımı” ve “Ufak Bütçe Büyük İş” kategorilerine sahip.
- PR Felis, “100. Yıl İletişim Projeleri” ve “Konu İletişimi ve Farkındalık Kampanyaları” kategorilerine de başvurularını bekliyor.
Felis Ödülleri kategorilerine, başvuru sayfasına ve yarışma ile ilgili detaylara felisodulleri.com‘dan ulaşabilir; başvurularınızda yol haritası olarak yaratıcı dünyanın hafızası niteliğindeki Felis Arşivi‘nden faydalanabilirsiniz.
Yorumlar