Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali‘nin genç profesyonellere yönelik yarışması Cannes Young Lions’ın Türkiye elemeleri tamamlandı.
Başvuruların Digital, Print & Outdoor, Film ve Marketer olmak üzere dört kategoride kabul edildiği Cannes Young Lions Türkiye’de bu yıl 191 başvuru gerçekleşti.
Bu yıl sadece Türkiye’ye özel olarak Cannes’ın onayı ile depremzede çocuklara iletilmek üzere festival katılım ücretleri TOGV (Toplum Gönüllüleri Vakfı), İstanbul Vakfı, Alikev (Ali İsmail Korkmaz Vakfı), TEGV (Türk Eğitim Gönüllüleri Vakfı), AÇEV (Anne – Çocuk Eğitim Vakfı) ve Darüşşafaka’ya bağışlandı.
Reckitt ana sponsorluğunda ve Print & Outdoor kategorisinde Kentvizyon, Digital kategorisinde EssenceMediacom destekleriyle Cannes Lions Türkiye Temsilcisi MediaCat tarafından düzenlenen Cannes Young Lions Türkiye’de kategorilerinde ilk üçe giren ekipler şöyle:
Digital
- Volkan Fırat Tahtacı – BLAB & Sıla Savaş – BLAB
- Aybüke Yerlikaya, GroupM Türkiye & Tuğçe Yağmur Gençer, GroupM Türkiye
- Özgür Duman, Havas & Onur Çırpıcı, Concept
Print & Outdoor
- Gizem Çevikman, FCBARTGROUP & Murat Hazar, FCBARTGROUP
- Sarp Karagemicioğlu, TBWA\Istanbul & Utku Gümüş, TBWA\Istanbul
- Sezin Aktürk, Wunderman Thompson & Merve Cansız, Wunderman Thompson
Film
- Serdar Tabur, Ogilvy Istanbul & Ataberk Akalın, 4129Grey
- Atıf Baran, Ogilvy Istanbul & Berkay Öztürk, Yup Agency
- Semen Mozakoğlu, Karbonat & Öykü Avaroğlu, Tribal Worldwide Istanbul
Yorumlar