Tinder, Match, OkCupid ve Hinge adlı arkadaşlık uygulamalarını bünyesinde barındıran Match Group, bekâr ebeveynleri hedeflediği yeni uygulamasını kullanıma sundu.
Stir, kullanıcılarından çeşitli soruları yanıtlayarak ne tür bir ilişki istediklerini belirtmelerini isterken, kullanıcılarının profilleri beğenme ve mesajlaşma fonksiyonlarına ücretsiz bir şekilde erişmelerini sağlıyor. Profilin daha fazla kişiye gösterilmesi, Super Like, hangi kullanıcılar tarafından beğenildiğinin görüntülenmesi gibi özellikler için ise ödeme yapmak gerekiyor.
Stir’in en önemli özelliği ise Stir Time. Kullanıcıların ebeveynlik görevleri de dahil olmak üzere sorumluluklarından arta kalan boş vakitlerini belirtebilecekleri Stir Time ile uygulamanın kullanıcılarının birbirlerine vakit ayırmalarının kolaylaşacağı düşünülüyor. Match Group, Stir Time’ın önemine değinirken, bekâr ebeveynlerin %27’sinin zaman ayarlama konusunda sorun yaşadıkları için kimseyle randevulaşmadıklarını söylediklerini belirtiyor.
Match Group’un sahibi olduğu bir başka uygulama olan Tinder için Garbo adlı şirket ile anlaşarak kullanıcılarına diğer kullanıcıların geçmişlerine göz atma imkânı sağladığına dikkat çeken TechCrunch, Stir’in bu özelliğe henüz sahip olmadığını, bu durumun da özellikle çocuklar açısından sorun yaratabileceğini belirtiyor. Makalede değinilen bir başka konu ise ebeveynlerin çocuklarının yaşlarını belirtememeleri.
Kaynak: Match Group launches its latest dating app, Stir, aimed at single parents – TechCrunch
Yorumlar