Huawei, ilgi gören Türkiye’de çekilen ilk reklam filmi P Smart 2019 ve P30 Pro için çektiği ikinci reklam filminden sonra akıllı saati Watch GT 2 için çektiği reklam filmini yayınlandı.
Huawei, ‘Hiç Çıkarma’ kampanyası kapsamında reklam filminde beyaz yakalı genç çalışanlar üzerinden Watch GT 2’nin haftalarca süren pil performansına ve günlük hayatta sağladığı faydalara odaklanıyor.
Huawei‘nin yeni nesil akıllı saati Watch GT 2, 46 mm’lik versiyonuyla raflardaki yerini aldı. Watch GT 2, cam tasarımı, daha geniş ve sınırsız ekranıyla öne çıkıyor. Cihaz, 454×454 piksel çözünürlüklü 1,39 inç AMOLED ekrana sahip. Aktivite takip özelliklerine önem veren kullanıcılar için çözümler sunan model sekiz açık hava sporunu ve yedi kapalı salon sporunu destekliyor. Watch GT 2, Bluetooth ile telefon üzerinden aramalar yapma ve müzik dinleme işlevlerini gerçekleştirebiliyor.
Huawei Watch GT 2 46mm serisi, Huawei cep telefonları ile Bluetooth bağlantı kurarak 150 metreye kadar Bluetooth çağrıları destekliyor. Saat telefon rehberi işlevini de desteklediği için iletişim bilgileri saate kaydedebiliyor ve liste üzerinden arama yapılabiliyor. Cihaz aynı zamanda 500 mp3 barındırılabilecek geniş depolama kapasitesine sahip.
Nabız takibi de yapabilen akıllı saat aynı zamanda uyku kalitesini de ölçüyor. Bu sayede uyku iyileştirme önerileri yaparak kullanıcıların daha kaliteli bir uyku sürmesini sağlamayı amaçlıyor. Akıllı saatin sağlık odaklı özellikleri arasında Huawei TruRelax teknolojisi de yer alıyor. HRV (kalp atış hızı değişkenliği) kaydeden akıllı saat, kullanıcıların stres endeksi hakkında çıkarım yapabiliyor.
KÜNYE
Reklamveren: Huawei Türkiye
Reklam Ajansı: BLAB
Reklamveren Temsilcileri: Ertan Şensoy, Bengi Güven, Kemal Çifci, Kaan Arlı, Mustafa Can Akbaş, Selin Karahan
Yönetmen: Turgut Akaçık
Prodüksiyon Şirketi: KALA
Post Prodüksiyon Şirketi: 1000 Volt
Müzik Yapım Şirketi: All Stars Music, 25m2 – Cenk Çelebioğlu
Yorumlar