Albaraka Türk, “Avantajlarıyla Kocaman Gülümseten Karlı Hesap” kampanyasında, açıkhava ve dijital medyanın entegre kullanıldığı bir ilke imza attı.
28 Şubat itibariyle başlayan projede, Albaraka Türk’ün hedef kitlesinde bulunan mobil kullanıcıların açıkhava reklam üniteleriyle inovatif bir etkileşim gerçekleştirmesi sağlandı. Marka, belirlediği lokasyonlardaki dijital megalight’ların yakın çevresindeki insanlara konum hedeflemeli reklam platformu BleshAds aracılığıyla push notification gönderek mikro siteye yönlendirdi. Ardından programatik DOOH teknoloji şirketi Airsqreen altyapısıyla Türkiye’de bir ilk olarak gerçek-zamanlı cross-screen programatik açıkhava kampanyası gerçekleştirdi.
“Albaraka Türk’ün reklam yüzü olmak ister misin?” push notificationı ile micro siteye yönlendirilen kullanıcılar, markanın Karlı Hesap ürünü için akıllı telefonlarıyla çektikleri gülümseyen fotoğraflarını anında dijital megalight’larda yayınlatarak reklam yüzü olma şansını yakaladılar.
Proje, Taksim Meydan, İstiklal Caddesi ve Kasımpaşa lokasyonlarındaki kullanıcılar ile etkileşime geçmeye devam ediyor.
Reklamveren: Albaraka Türk
Reklamveren Yetkilileri: Hasan Altundağ, Burak Yedek, Talha Erdoğan, Cankat Akman
Medya Ajansı : Arena Media TR
Ajans Ekibi: Öncü Gülmez, Neslihan Delice, Batuhan Durunay, Mert Kuru
Partner Mecralar: Move&Refresh
Kreatif Ajans: Alafortanfoni
Yorumlar