MMA’in (Mobil Pazarlama Birliği / Mobile Marketing Association) Türkiye oluşumu, bu yıl dördüncüsünü düzenlediği MMA Forum İstanbul, 25 Ekim 2017 günü, Swissotel The Bosphorus’da gerçekleşecek.
Etkinlikte, mobil pazarlamanın finans, turizm, sadakat programları, alışveriş ve tüketim, yaşam stil alanlarına kattığı değer anlatılacak. Augmanted Reality, Virtual Reality, Dijital Kimlik, Nesnelerin İnterneti ve Giyilebilir Teknolojiler gibi, artık hayatın tam içinde yer alan teknolojilerin, mobil pazarlama ile nasıl kullanıcı deneyimine dönüştüğüne örnekler verilecek.
Etkinlik, Alpha.One, Adcolony, Akbank, PlanB Media, Performics Turkey, Hopi, Adjust, Google, Doğuş Yayın Grubu, Garanti Bank, AppsFlyer, Alametifarika, Sütaş, Dominos, İşbank, MMA, Nielsen, LinkedIn, Yapı Kredi, App Annie gibi Dünyanın ve Türkiye’nin önde gelen finans kuruluşlarından, pazarlama markalarından, teknoloji ve medya firmalarından, ajanslardan konuşmacıları, mobil dönüşümün liderlerini bir araya getiriyor.
Bu yıl, Türkiye ödüllerinin yanı sıra, Smarties EMEA 2017 Ödül Töreni de Türkiye’de düzenlenecek.
Sosyal medya fenomenleri Kaan Sekban ve Sezgin Yılmaz’ın “Sosyal mi, Medyatik mi?” başlıklı katılımlarıyla renk katacakları etkinlikte, mobil uygulama geliştiricisi App Annie’nin “Tüketici Angajmanı Mobil ile Nasıl Büyür” konulu bir sunumu da gerçekleşecek.
MMA Forum İstanbul 2017 – %100 Mobil etkinliğine kayıt, MMA Türkiye’nin etkinlikler sayfasından (www.mmaturkeyevents.
Yorumlar