Skip to main content

17. Digital Age Tech Summit, “Yarının Zekâsı” temasıyla, Garanti BBVA ana sponsorluğunda yarın Divan Kuruçeşme’de düzenlenecek.

Digital Age Tech Summit, geleceğin teknolojik dünyasını tüm detaylarıyla ele almak için 16 Mayıs’ta katılımcılarını Divan Kuruçeşme’de “Yarının Zekâsı” teması ile bir araya getirecek.

Garanti BBVA ana sponsorluğunda, teknoloji yazarı M. Serdar Kuzuloğlu’nun moderasyonunda gerçekleşecek dijitalin zirvesinde, katılımcıları her zaman olduğu gibi kapsamlı bir program bekliyor.

Dijitalin zirvesinde yer alacak konu ve konuşmacılar

Veri yönetimi konusunda dünyanın önde gelen akademisyenlerinden, İngiltere’deki The Coding Institute’un kurucu üyeleri arasında yer alan Prof. Hüseyin Şeker, “değerli veri” üzerine 3 farklı vakayı inceleyecek. Şeker, değerli verinin yapay zekâ çözümlerinde ne denli kritik bir temel oluşturduğunu vakalar üzerinden ele alacak.

Accenture’ın Yapay Zekâ ve Data Direktörü Dr. Dimitris Vlitas, etkili örnekler üzerinden yapay zekâ modellerini anlatacak. Vlitas, kâr-zarar optimizasyonu, fiyat belirleme, envanter yönetimi gibi stratejik alanlara dair vakaları inceleyerek yapay zekâ çözümlerinin bu alanlardaki verimliliği nasıl artırdığını detaylandıracak.

Yeni teknolojilerin tasarım dünyasına getireceği değişimleri Zaha Hadid Architects’in direktörü, mimar ve bilgisayar bilimci Cristiano Ceccato ile Seul Yapay Zeka Müzesi’nin mimarı Melike Altınışık, Digital Age Tech Summit’te ele alacak. Sundukları ürün ve hizmetler ile yaptıkları yatırımlarla ön plana çıkan platformlardan TikTok ve META da en güncel çözümlerini dijitalin zirvesinde izleyiciye aktaracak.

Dünyanın önde gelen teknoloji analistlerinden Benedict Evans, yeni teknolojilerin küresel ölçekte yaratacağı yankıyı masaya yatıracak. Evans, global markaların yapay zekâ hamlelerini, teknoloji şirketlerinin yatırımlarının yönünü, bireysel kullanıcının yarının dünyasındaki teknoloji temelli yeni ihtiyaçlarını Digital Age Tech Summit izleyicisi için analiz edecek.

Adin.ai Kurucu ve COO’su Selin Ergin Acar, Papara Pazarlama Lideri Perin Saraoğlu, L’Oréal Türkiye, Medya ve Dijital Yetkinlikler Geliştirme Yöneticisi Bahar Arslangiray ve Vodafone Pazarlama Direktörü Selen Ertem Tüylüoğlu, Adin.Ai sponsorluğunda gerçekleşecek “Geleneksel Medya Planlamada Yapay Zekâ Etkisi: Yerimize mi Yanımıza mı?” oturumuyla yapay zekânın medyaya olan etkisi, teknoloji ve trendleri ele alacak.

Gaming in TURKEY, MENA, EU Kurucusu Ozan Aydemir, İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi ve İstanbul Blockchain Women, YK Üyesi Dr. Çağla Gül Şenkardeş ve Joygame CEO’su Burak Günsev, “Start”’ Tuşuna Basın: Yeni Kitlelere Ulaşma Oyunu oturumunda Digital Age Tech Summit’te konuşma yapacak.

Edelman Global, Kriz ve Risk Başkanı ve Edelman EMEA, Kurumsal İlişkiler Başkanı Julian Payne ve ÜNİTE Edelman, Strateji Geliştirme Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Ercüment Şener, “Dijital Çağda Risk Algısı İtibarın Neresinde?” oturumunda dijital dünyada risk yönetimi, yapay zekâ ve teknolojinin evrimi ile ilgili konuşacak.

Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Murat Çağrı Süzer ve M. Serdar Kuzuloğlu, Garanti BBVA sponsorluğunda gerçekleşecek “Yarının Akıllı Sistemleri Kişisel Deneyimi Baştan Yarattı” oturumunda kişisel deneyimler ve akıllı sistemler konularını ele alacak.

Google Türkiye CMO’su Serkan Girgin, Google sponsorluğunda gerçekleşecek “Hızlanan Gelecek: Yapay Zekâ ve İnovasyon” oturumunda yapay zekânın yeni dünyasına bakış atacak.

ByteDance/TikTok Türkiye Ülke Direktörü Barış Aldanmaz, TikTok sponsorluğunda gerçekleşecek olan “Yapay Zekâ ve Bireysel Yaratıcılık: İçeriğin Evrimi” oturumunda katılımcılarla buluşacak.

Dijitalin zirvesinde yer alacak konulardan biri de, girişimci ve yatırımcı ilişkisinde yapay zekâ çözümlerinin yarattığı yeni alanlar ve yatırımcının 2024 güncesi. Yatırımcılar Fatih İşbecer ve Alper Mat ile crait.it AI Technologies Kurucu ve CEO’su Safiye Dinçtürk Turgut’un yer alacağı “Zekâya Yatırım Her Zaman Kazandırır” başlıklı panelin çıktısı, 2024’ün ikinci yarısında yatırımcı-girişimci ilişkisine ışık tutacak.

Ford Türkiye Pazarlama COE Lideri Talat İşçioğlu ve VML Türkiye Yönetici Kreatif Direktörü Arkın Kahyaoğlu, Ford sponsorluğuyla ve MediaCat İnternet Editörü Simge Şenses moderatörlüğünde gerçekleşecek “Gerçeğin Bir Adım Ötesi: Piksellerden Kitlelere” oturumunda, Ford Türkiye’nin geliştirdiği sanal influencer Alin’in geliştirilme süreci ve elde edilen çıktıları ele alacak.

Oturumların yanı sıra…

Acun Medya işbirliği ile hayata geçecek Ozan Sihay ile Yapay Zekâ Atölyesi’nde; yapay zekâ ve dijital içerik üretiminin temelleri ve son teknolojiler uygulamalı olarak ele alınacak ve chatbot’ların, text to image ve text to video gibi çeşitli ileri düzey araçların iş dünyasındaki etkileri, pratik kullanımları ve etik boyutları incelenecek.

“Yarının İşini Yarına Bırakma” ve “T-İnsan” kitaplarının yazarı Ufuk Tarhan da Digital Age Tech Summit kapsamında MediaCat standında kitaplarını okurları için imzalayacak.

Digital Age Tech Summit’te oturumların ardından keyifli bir konser katılımcıları bekliyor. DJ Ken (Kenan Unsal), birbirinden eğlenceli parçalarla katılımcılara eşlik edecek.

Tüm detaylar için: digitalagesummit.com