Skip to main content

YouTube, Super Bowl’da 2013 yılına ait reklam seyredilme istatistiklerini ve bu yıla ait beklentilerini paylaştı.

YouTube, ABD Futbol Ligi’nin (NFL) şampiyonluk maçı Super Bowl reklamlarının site üzerindeki seyredilme rakamlarını açıkladı. Buna göre, sitedeki Super Bowl reklamları 2013 yılında 265 milyondan fazla tıklanma sayısına ulaştı. Google sözcüleri bu rakamın 80 milyonluk bölümünün yalnızca karşılaşma gününde gerçekleştiğine dikkat çekerken bu yıl daha fazla bir seyredilme oranına erişileceğini kaydediyor.

YouTube ayrıca bu yıl site üzerinde firmaların ürünlerine ait teaser’ların seyredilme verilerini de duyurdu. Şu an YouTube’da 55 firmanın teaser’ı bulunuyor ve bu teaser’lar 44 milyondan fazla seyredildi. Geçen yılın aynı döneminde bu sayı 20 milyonun üzerindeydi. En çok seyredilen teaser’lar ise şöyle sıralanıyor: Axe Peace: Make Love, Not War (3,4 milyon), Sodastream (3 milyon), Doritos Finger Cleaner from the Doritos Crash the Super Bowl (2,8 milyon), Butterfinger (2,7 milyon) ve Dannon Oikos The Spill (2,2 milyon).

Super Bowl, 2 Şubat’ta 48. defa oynanacak. Seattle Seahawks ile Denver Broncos’un ter akıtacağı karşılaşma, New Jersey’deki MetLife Stadium’da sporseverleri bekleyecek.