MediaCat Communication, İstanbul Bilgi Üniversitesi ve Bilgi Eğitim işbirliğiyle hazırlanan sertifika programı Digital Marketing Communication Program for Executives 2012-2013 öğretim yılı Güz Döneminde başlıyor.
Üst düzey akademik kadro ve sektörün tecrübeli isimlerinin katılımıyla gerçekleşecek olan sertifika programı, katılımcıları içerik yaratmaktan dijital iletişim stratejileri oluşturmaya, dijital mecraları yönetmekten ölçüm kriterlerini doğru yorumlamaya kadar dijital pazarlama dünyasına tam donanımlı olarak hazırlamayı amaçlıyor.
Sertifika programı ise şöyle:
17 Ekim Keynote Speech: Digital Story Telling Beth Coleman (MIT Media Lab) + Howard Goldkrand
20 Ekim Measurement / Social Media Metrics İdil Kesten (ComScore) + Reha Başoğul (Hürriyet İnternet Grubu)
31 Ekim Media Planning + Insight Tuncay Yavuz (OMD) + Nüzhet Algüneş (OMD)
03 Kasım Creativity Celil Öker (Bilgi) – Kurtcebe Turgul (Medina Turgul DDB)
07 Kasım Mobile Marketing Fırat Ertem (MMA Turkey Chairman / Rabarba) + Melis Türkmen Ertem (Turkcell)
10 Kasım Viral Marketing Burcu Sarar (V4 Viral) + Erhan Çokkececi (GreenPeace)
14 Kasım Search (SEO, SEM) Mustafa İçil (Google) + Serkan Girgin (Google)
17 Kasım User Experience (UX) Design Kerem Rızvanoğlu (GSÜ)
21 Kasım Digital Strategy Tuğçe Erul (TBWA Dudu)
24 Kasım Power of Consumer on Social Media Aslı Tunç (Bilgi) + Engin Önder (140journos)
28 Kasım Content Marketing Yüce Zerey (Coca- Cola)
01 Aralık Online Communities / Netnography Kaan Varnalı (Bilgi)
05 Aralık E-commerce / Social Trade Şule Özmen (Bilgi) + Yenal Gökyıldırım (Doğan Online CEO)
8 Aralık Gamification Lawrence Du Pre (DDB) + Tribal team
12 Aralık Digital PR Richard Stacy
14-15 Aralık Brand Sessions Richard Stacy
Beth Coleman ile dijital hikâye anlatımı üzerine
Sertifika programının dikkat çeken isimlerinden biri de Digital Age Konferansı 2012’nin konuşmacılarından Beth Coleman.
MIT’de Karşılaştırmalı Medya Çalışmaları Bölümü Yeni Medya Yazarlığı Anabilim Dalı’nda yardımcı doçent olan Beth Coleman dijital hikâye anlatım ile ortaya çıkan en büyük değişimin artık ulaşmak istenenin ve katılımın bir arada olduğunu söylüyor. Aynı zamanda insanların iki yönlü iletişimin bir parçası olmayı istemelerinin bir sonucu olarak, dijital pazarlamada hikâyelerin işe yaradığını düşünüyor.
Uzmanlık alanları x-reality, geofilm’ler, machinima (3D) animasyon ve teknoloji yarışı olan Beth Coleman, sanal âlemde medya tasarımı konusunda araştırma ve yaratıcı çalışmalar yapıyor.
Programda ilk konuşmacı olarak yer alan Beth Coleman’ın dersi 17 Ekim’de gerçekleşecek.
Dijital hikâye anlatımı ile ilgili daha fazla bilgi için Digital Age’in Beth Coleman’la yaptığı röportajı okuyabilirsiniz.
Katılımcılar için not: Programa kayıt yaptıranlar 18 Ekim’de düzenlenecek ‘Digital Age Conference’a ücretsiz katılabilecek.
Yorumlar