Skip to main content

Yemeksepeti, online yemek siparişi konusunda önemli bir fark yaratacak, paylaşım ekonomisi odaklı yeni bir hizmet olacak Vale’yi tanıttı

Yemeksepeti’nin son dönemdeki en geniş kapsamlı iş geliştirme projelerinden Yemeksepeti Vale, “Artık hiçbir lezzet ulaşılmaz değil” mottosu ile yayında. Bu ürün ile Yemeksepeti, restoran ağını daha önce hiç olmadığı kadar genişletiyor; Uzakdoğu mutfağından ev yemeğine, deniz mahsulünden Hint mutfağına, dondurmadan kahve, kahvaltı ve pastaya akla gelebilecek her türlü lezzeti kullanıcılarının ayağına getiriyor. Yalnızca premium restoranlarda veya lokal olarak isim yapmış lokantalarda tadılabilecek özgün lezzetler artık evde veya işyerinde de yenebiliyor.

2017 sonunda 3 ilde, 1000 restoranla hizmet 

Şu an İstanbul’da Beşiktaş, Maslak, Etiler, Beyoğlu, Şişli, Acıbadem, Caddebostan ve Ataşehir semtlerinde aktif olan Yemeksepeti Vale, bugüne dek 100 bine yakın sipariş aldı. İş Geliştirme Direktörü Mert Baki:“Bugün sistemimizde 350 restoran bulunuyor. 2017 yılı sonunda İstanbul, Ankara ve İzmir’de 1000’in üzerinde Vale restoranını bünyemize katmayı, Vale’nin cirosunu ise 5 katına çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

“Kullanıcı beklentilerini yeniden şekillendirecek”

Yemeksepeti Vale’nin dünyadaki en son e-ticaret trendleri ve değişen kullanıcı beklentilerinin bir yansıması olduğunu belirten Yemeksepeti CEO’su Nevzat Aydın, “Bu model ile Yemeksepeti içerisinde bir paylaşım ekonomisi yaratıyoruz. Verimliliği odağımıza alarak, kullanıcılardan restoranlara, milyonlarca paydaş için değer yaratıyoruz. Motivasyonumuz ise, kullanıcılarımıza mümkün olan en iyi hizmeti sunabilmek. Yemeksepeti Vale, giderek hızlanan dünyada farklı mutfaklara daha çok ilgi duymaya başlayan, diledikleri herhangi bir yemeğe daha hızlı ve daha kolay ulaşmak isteyen kullanıcıların beklentilerine cevap verecek. Hatta bu beklentileri yeniden şekillendirecek” dedi.