Skip to main content

Yemeksepeti, Süper Teslimat özelliği ile sorunsuz sipariş deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor. Yemeksepeti Kullanıcı Deneyimi Direktörü Onur Bilgi ile “Süper Teslimat” rozetinin kullanıcılara sağladığı avantajları konuştuk.

Yemeksepeti, hizmete sunduğu “Süper Teslimat” özelliği ile sorunsuz sipariş deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor. Yemeksepeti Kullanıcı Deneyimi Direktörü Onur Bilgi ile gerçekleştirdiğimiz röportajımızı yukarıdaki bağlantıdan izleyebilirsiniz…

Yemeksepeti: Hız ve kaliteyi esas alarak kullanıcılarımızın hayatlarını kolaylaştırıyoruz

“Süper Teslimat” rozeti kullanıcılara daha kaliteli ve hızlı hizmet vermeyi amaçlıyor

Yemeksepeti’nin iyi hizmet veren restoranlara verdiği “Süper Teslimat” rozeti,  taahhüt ettiği zamanda yemeği ulaştıran ve iptal yaratmadan kaliteyi sürdürülebilir kılan restoranlara veriliyor. Kullanıcıların yorum ve puanlamaya dayalı geri bildirimleri sonucunda sipariş sayısı yüksek ve aynı zamanda iptal sipariş oranları düşük olan restoranlara verilen “Süper Teslimat” rozeti sayesinde kullanıcılara daha kaliteli ve hızlı hizmet verilmesi amaçlanıyor.

Süper Teslimat filtresi kullanan kullanıcıların daha sonra verdiği siparişlerin Süper Teslimat restoranından olma oranı:

Web: 48.74%
Mobil: 37.85%
iOS: 44.21%
Android: 34.91%

• Son 3 aylık verilere göre süper teslimat restoranlarından verilen siparişin, toplam siparişe oranı 29.82%.

• Aynı restoranların süper teslimat özelliğinden önceki dönemde aldığı siparişlerin, toplam siparişe oranı 28.47%.

• Süper Teslimat ile yeni restoranların yanı sıra yeni mutfakların da denenmesine olanak sağlayan Yemeksepeti’nin incelediği verilere göre süper teslimat ile en çok tercih edilen ürün grupları ise şöyle:

Pizza & İtalyan
Fast Food & Sandviç
Çin Mutfağı
Kebap & Türk Mutfağı
Pide
Ev Yemekleri