ATAMALAR

DigitalAge | 09.02.2021 - 10:25

Vodafone Türkiye’de yeni yapılanma

Vodafone; Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda topladı.

Vodafone, müşterilerine en iyi dijital deneyimi sunma hedefiyle dijital servisler alanındaki büyümesini sürdürüyor. Finansal Servisler, Pazaryeri ve Müşteri Operasyonları işlerini tek çatıda toplayan Vodafone, bu yeni birimin yönetimini, şirkette 2017’den bu yana Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yapan Emre Ergun’a verdi. Mevcut sorumluluklarına ek olarak Finansal Servisler ve Pazaryeri işlerinin de sorumluluğunu üstlenen Ergun, yeni dönemde Vodafone Türkiye Pazaryeri, Finansal Servisler ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görevine devam edecek.

Vodafone Türkiye ailesine 2017 yılında Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı olarak katılan Emre Ergun’un 20 yıllık bankacılık deneyimi bulunuyor. Ergun; Citibank, Finansbank, Credit Europe Bank, Fibabanka ve TEB’de Pazarlama Ödeme Sistemleri, Müşteri Etkileşimi, Perakende Bankacılık, Dağıtım Kanalları, Dijital ve Çoklu Kanallar, Doğrudan Satış, Şube Satış, Tele-Marketing, Çağrı Merkezi, Tüketici Finansmanı, Ürün Pazarlama gibi alanlarda çeşitli görevler üstlendi.