Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Müşteri Kanalları, ayrı bir çatı altında yeniden yapılandırılarak Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri adını aldı. Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, aynı görev ve sorumluluklarla Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri AŞ’ye Genel Müdür olarak atandı.
Hakan Çelik hakkında
Bilkent Üniversitesi İşletme bölümünden 1992 yılında mezun olan Hakan Çelik, 1995 yılında University of Dallas’da, ‘Masters in Business Administration (MBA)’eğitimini tamamladi. 16 yıl Citibank bünyesinde Amerika, İngiltere, Romanya, Rusya ve Türkiye’de kariyerine devam eden Çelik, 2010 Kasım ayından itibaren, Vodafone Türkiye Müşteri Operasyonları ve Online Servisler Direktörü olarak profesyonel hayatına devam ediyor.
Yorumlar