Mercedes-Benz Finansal Hizmetler Pazarlama Ekibi, Twitter’ın yeni ‘web card’ teknolojisini kullanarak direkt sosyal medya üzerinden yürüttüğü kampanya iletişimi ile doğrudan potansiyel alıcısına ulaştı ve hem otomobil satışı gerçekleştirdi, hem de kredilendirdi.
Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in sosyal medya üzerinden satış yapabilmesi için Twitter’ın ‘web card’ modelini kullanan Endorphin Digital, Twitter’ın reklam panelinde detaylı bir profilleme yaparak potansiyel Mercedes-Benz müşterilerine ulaştı. Kullanılan sistem ile potansiyel Mercedes-Benz müşterisi olan Twitter kullanıcıları kendi zaman tünellerinde; Mercedes-Benz Finansal Hizmetler’in A-Serisi, B-Serisi, E-Serisi, CLA ve GLA model araçlar için sunduğu finansman kampanyalarıyla ilgili iletilerle karşılaştı.
Finansman kampanyalarıyla ilgili Tweet’leri gören kullanıcılar form sayfasına yönlendirildi. Doldurulan formlardan alınan bilgiler doğrultusunda müşterinin tam olarak ne istediğini anlayan Mercedes-Benz Finansal Hizmetler Pazarlama Ekibi bu noktada devreye girerek Twitter’dan başvuruda bulunan kullanıcılara ulaştı. Gerçekleştirilen iletişim neticesinde direkt Twitter hesap kullanıcılarına bir adet Mercedes-Benz E-Serisi ve bir adet Mercedes-Benz GLA, satışı gerçekleştirildi ve kredilendirildi.
Yorumlar