Skip to main content

San Francisco merkezli Twitter, mobil reklam firması Tap Commerce’i satın aldı

Twitter, akıllı telefon uygulamaları için reklama odaklanmak adına ABD’nin New York kenti bölgelerinden Manhattan’da yer alan start-up Tap Commerce’i satın aldığını duyurdu.

Satın almaya yakın duran bir kişi tarafından alınan bilgiye göre; mikroblog şirketi, mobil reklamcılık start-up’ı için 100 milyon doların altında bir değer ödedi.

Cep telefonları için sunulacak reklamlarda yeniden hedefleme yapan (retargeted) Tap Commerce, kullanıcıların internette yaptığı aramalara uygun reklamlara yer veriyor.

Twitter, uygulama içi re-engagement reklamlara odaklanıyor. Bu reklamlar, kullanıcıları indirdikleri mobil uygulamasını açıp kullanmaları için harekete geçiriyor.

Bu da bir nevi uygulama içi reklamlarla (app – install ads) birlikte yürüyen bir reklam türü. Reklamların üzerine tıkladığında kullanıcı, Apple’ın uygulama mağazasına veya Google Play pazarına yönlendiriliyor.

Twitter’ın Online Global Satıştan Sorumlu Başkan Yardımcısı Richard Alfonsi, bir röportajında uygulamaların kullanıcıların cihazlarında yer alması için TapCommerce’in oldukça uygun bir yol olduğunu söyledi.

Kaynak: bits.blogs.nytimes.com

Fotoğraf: AdWeek