Sosyal medya uygulamalarına dair paylaşımları ile dikkat çeken Jane Manchun Wong, paylaştığı bir tweet ile Twitter’ın bir bildiri merkezi üzerinde çalıştığını duyurdu. Paylaşımına bu bildiri merkezine dair bir de ekran görüntüsü ekleyen Wong, bu bildiri merkezinin amacının, kullanıcıların yaptıkları bildirilere dair geri dönüşlerin e-posta gelen kutularında ve bildirim alanlarında kaybolmaması olduğunu yazdı.
Bir kullanıcının Wong’a bu alanın hangi tür bildiriler ile ilgili bir alan olduğunu sorması üzerine Wong, tweetler, kullanıcılar, özel mesajlar, listeler gibi Twitter’a şikâyet edilen içerikler ve hesaplar ile ilgili olduğunu belirtti.
Bilindiği üzere, Twitter’a bildirilen içerikler konusunda atılan adımlar kullanıcıya bildiriliyor. Bu alan, kişilerin şikâyet ettikleri hesapların ve içeriklerin akıbetlerinin ne olduğunu öğrenmeleri için kullanılacak.
Twitter is working on “Report Center”, a place for the report so they don’t get lost in the notifications or email inbox pic.twitter.com/hneQiP5efR
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) February 24, 2022
The [things] that you’ve reported, like Tweets, users, DMs, Lists, etc
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) February 24, 2022
Yorumlar