Skip to main content

Yapılan bir ankete göre, siparişle gönderilen promosyon ürünler müşteri memnuniyetini yükseltiyor

Online güven platformu GüvenRehberi.com, e-ticaret sektöründe müşteri memnuniyetine ilişkin yaptığı bir analizi yayınladı.

GüvenRehberi.com’un 100’ün üzerinde online mağaza ve 4200’den fazla online alışverişçi ile gerçekleştirdiği anketin sonucuna göre, sipariş ürünlerin yanında gönderilen ücretsiz promosyonlar, müşteri memnuniyetini yüzde 15’e kadar artırıyor.

İnternetten alışveriş yapan tüketicilerin, ürün satın almadan önceki karar aşamasında en etkili olan faktörler, ürün fiyatı (yüzde 26), kargo ücretleri (yüzde 19), teslimat süresi (yüzde 16), müşteri yorumları (yüzde 16), mağaza bilinirliği (yüzde 13) ve ödeme seçenekleri (yüzde 10) olarak sıralanıyor.

İnfografiğin üzerine tıklayarak daha büyük versiyonuna ulaşabilirsiniz.

uven_rehberi_online_alisveris_infografik