Skip to main content

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance, Türkiye’nin en değerli markalarını açıkladı.

Brand Finance‘in bu yıl 13’üncüsünü gerçekleştirdiği, 2020 yılına ilişkin “Türkiye’nin En Değerli Markaları-Turkey 100” araştırmasının sonuçları açıklandı. Türk Hava Yolları (THY), 2 milyar dolara yaklaşan marka değeriyle geçen yıl olduğu gibi bu yıl da “Türkiye’nin en değerli markası” oldu. Araştırmada ikinci sırayı marka değeri 1 milyar 616 milyon dolar olan Ziraat Bankası, üçüncü sırayı 1 milyar 538 milyon dolarla Garanti Bankası aldı.  Araştırmanın tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

 

Türkiye’nin en değerli markaları:

1- Türk Hava Yolları, 1,975 Milyar Dolar
2- Ziraat Bankası, 1,616 Milyar Dolar
3- Garanti BBVA, 1,538 Milyar Dolar
4- Turkcell, 1,361 Milyar Dolar
5- Arçelik, 1,273 Milyar Dolar
6- Türk Telekom, 1.087 Milyar Dolar
7- Akbank, 998 Milyon Dolar
8- İş Bankası, 951 Milyon Dolar
9- Yapı Kredi, 876 Milyon Dolar
10- Ford Otosan, 875 Milyon Dolar
11- LC Waikiki, 760 Milyon Dolar
12- Bsh, 603 Milyon Dolar
13- Bim, 595 Milyon Dolar
14- Opet, 570 Milyon Dolar
15- Ülker, 539 Milyon Dolar
16- Vestel, 493 Milyon Dolar
17- Vakıfbank, 458 Milyon Dolar
18- Anadolu Efes, 424 Milyon Dolar
19- Halkbank, 408 Milyon Dolar
20- Denizbank, 395 Milyon Dolar