Yüzde 42
Rapora göre KOBİ’lerin yüzde 42’si birbirlerinden bir şeyler öğrenmenin yeni mobil dünyada bilgiye ve eğitime ulaşmanın temel yollarından biri olduğunu düşünüyor
Yüzde 64
Dünyada KOBİ’ler bilgiye ve eğitime yüzde 64 ile online aramalarla ulaşıyor. Türkiye’deki KOBİ’ler için bu rakam yüzde 48. Medya yüzde 44 ile ikinci sırada yer alıyor. Rapor, işletmelerin birbirleriyle iletişim kurup, fikir alışverişi yaptıklarında daha özgüvenli olduklarını gösteriyor.
Yüzde 61
Dünya çapında KOBİ’lerin yüzde 61’i kendi işletmelerinin geleceği konusunda özgüven sahibi
1. sırada ‘reklamcılık’
Türkiye’deki KOBİ’lerin daha iyi bilgi ve eğitime ulaşmak istedikleri alanlar arasında yüzde 46 ile reklamcılık ilk sırada. Yüzde 44 ile pazarlama ve yüzde 42 ile işletmelerini büyütmeye yönelik bilgiler yer alıyor.
Yüzde 18
Türkiye’de KOBİ’lerin yüzde 45’i, kendi işletmelerinin hâlihazırdaki durumunu “pozitif” olarak değerlendiriyor (2017 – 2. çeyrek)
Yüzde 37
Türkiye’de KOBİ’lerin yüzde 37’si, kendi sektörlerinin hâlihazırdaki durumunu “pozitif” olarak değerlendiriyor. KOBİ’lerin yüzde 24’ü genel olarak ekonomiyi olumlu değerlendiriyor (2017 – 2. çeyrek)
Yüzde 57
Türkiye’de KOBİ’lerin gelecek altı aya yönelik genel beklentisi; kendi işletmeleri için yüzde 57, kendi sektörleri için yüzde 47, genel ekonomi anlamında yüzde 42 oranında olumlu (2017 – 2. çeyrek)
Devam etmek için sayfa numaralarını kullanabilirsiniz.
Yorumlar