Skip to main content

Bavul.com ve Turkcell Seyahat verilerine göre, kullanıcılar geçtiğimiz yıl 65 milyon kilometreden fazla yol kat etti.

Turkcell’in seyahat uygulamaları Bavul.com ve Turkcell Seyahat ile elde edilen veriler, teknoloji dostu gezginlerin alışkanlıklarını ortaya koydu. 2013 yılı verilerini kapsayan araştırma, Turkcell Seyahat ve Bavul.com’dan hizmet alan kullanıcıların profiline dair önemli ipuçları verirken aynı zamanda iç ve dış turizme dair bazı ilginç veriler de sunuyor.

‘Rakamlarla 2013: Seyahat Alışkanlıkları’ başlıklı araştırmaya göre geçtiğimiz yıl Turkcell Seyahat ve Bavul.com kullanıcıları 65 milyon kilometreden fazla yol kat etti. Bu mesafe, dünyanın çevresinde atılacak 1790 tura eşit.

Online uçak bileti alınabilen ve otel rezervasyonu yapılabilen Bavul.com’da bilet satışlarının yüzde 65’i internet, yüzde 35’i ise mobil üzerinden gerçekleşiyor. Her iki mobil uygulamanın toplam indirilme sayısı ise yaklaşık 785 bine ulaşmış durumda.

Erkek kullanıcı oranının yüzde 80’i bulduğu platformda müşteri yaş ortalaması 26. Müşteriler, seyahatleri için en çok Pazartesi günleri bilet almayı tercih ederken hafta boyunca en çok bilet alınan saatler öğlen 12:00 ile 14:00 arası.

Yurtdışında en gözde Barselona

Bavul.com, dünya çapında 120 binden fazla otel ve tüm havayollarının uçuşlarını tek adreste buluşturuyor. Bu platformu kullanarak seyahate çıkanların ortalama kalma süreleri yurt içinde 5, yurt dışında 16 gün. Bavul.com müşterileri, bu yıl yurt içinde en çok İstanbul, Ankara ve İzmir’e seyahat ederken yurt dışında Barselona, New York ve Dusseldorf ilk üçte yer alıyor. Geçtiğimiz yıl ise listenin ilk üçünde Amsterdam, Londra ve Paris vardı.

http://www.digitalage.com.tr/wp-content/uploads/2014/01/bavul6_.jpg