Turkcell, müşteri sadakati alanında EMEA bölgesinin en önemli organizasyonu kabul edilen Loyalty Magazine Awards tarafından “Yılın Şirketi” ödülüne layık görüldü. Loyalty Magazine tarafından verilen ödüller, 21 Haziran 2016 Salı günü Londra’da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Turkcell törenden “Yılın Şiketi” dahil tam dört ödülle döndü. 12 kategoride finale kalan Turkcell organizasyon kapsamında ayrıca; GNÇ Uygulaması ile “Sadakati Geliştirmek için En İyi Oyunlaştırma” ve Turkcell Platinum ile “En İyi Kullanıcı Deneyimi” kategorilerinde ödüllendirilirken, Turkcell Trafom Güvende “Oyun Değiştiren Ödülü”ne layık görüldü.
Her yıl müşteri bağlılığı alanında başarılı bulunan projelerinden dolayı şahıslara verilen ödül, nadiren şirketlere veriliyor. Loyalty Magazine Awards jürisi, müşteriyi işinin odağında konumlandırarak gerçekleştirdiği projeler nedeniyle bu ödülü 2016’da Turkcell’e verme kararı aldı. Turkcell, ödül organizasyonuna yaptığı başvurular da referans alınarak, rekabetin yoğun olduğu bir pazarda müşteri odaklı, kaliteli çözümler sunan, sadakat kültürünü benimsemiş, inovatif ve uygulamada başarılı şirket olarak değerlendirildi.
Loyalty Magazine Awards, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde müşteri sadakati alanında fark yaratan, inovatif projeleri ödüllendiriyor. Müşteri sadakati, ilişkileri ve buna bağlı veri yönetimi, müşteriyi anlama, teknoloji kullanımı, oyunlaştırma, müşteri ilişkileri yönetimi ve kurumsal sosyal sorumluluk alt disiplinlerinde sıra dışı çalışmalarıyla öne çıkan şirket ve organizasyonların başarılarını ödüllendiren organizasyonda, bu yıl 26 kategori altında değerlendirme yapıldı.
Yorumlar