Turkcell, 30’uncu kuruluş yılında yeni hedeflerini açıkladı. “Türkiye Yüzyılı’nı Dijitalin Yüzyılı” yapma vizyonuyla çalıştıklarını söyleyen Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç şirketin 30’uncu yılı vesilesiyle yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Turkcell’in 30 yıllık tarihi, Türkiye’nin dijital teknoloji tarihidir. Bu sürede telekom operatörü olmanın ötesine geçtik. Herkesi birbirine bağladığımız gibi her şeyi de birbirine bağlayacak, Türkiye’yi bireysel ve kurumsal anlamda dijitalleştirmek için çok çalışmaya devam edeceğiz.”
Dr. Ali Taha Koç, sadece sesli iletişim ve SMS’le başlayan Turkcell’in hikâyesinin; MMS, WAP, GPRS, EDGE, 3G ve 4.5G teknolojileri ile adım adım ilerlediğini belirterek, “Bu ilerlemeye cep telefonlarımızın donanım kabiliyetlerinin sürekli artması ve ekran teknolojilerindeki gelişmeler de eşlik etti. Bu dönüşüm yolculuğunda, sesli iletişim uzun zaman önce tek işimiz olmaktan çıktı. Ekosistemimizde çok değerli şirketler barındırıyoruz. Paycell, TV+, BiP, fizy, lifebox, GAME+, Turkcell Global Bilgi, Turkcell Superonline, veri merkezlerimiz, enerji santrallerimiz ve daha pek çok şirketimizle kişilere ve endüstrilere yenilikçi çözümler sunuyoruz. Milyonlarca insan gibi yüzbinlerce şirket de Turkcell’in güçlü altyapısı ve teknolojisiyle çalışıyor. Türkiye’nin dijital yolculuğunda iz bırakan tarihimize baktığımızda gururla görüyoruz ki; teknolojinin olduğu her yerde Turkcell var, her şey Turkcell’le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor” dedi.
600 bin kurum ve kuruluşun teknoloji altyapısının, dijital dönüşüm operasyonlarının ve siber güvenliklerinin Turkcell tarafından sağlandığını belirten Koç, “Tüm bunları yaparken de dijital operatör yetkinliğimize entegre bir biçimde, üretken yapay zekâ teknolojilerini kullanıyor, uydu teknolojilerini test ediyor, kuantum teknolojileri üzerinde çalışıyoruz. Türkiye’nin lider teknoloji ve sistem entegratörü pozisyonumuzu koruyacak, uçtan uca teknoloji sağlamaya devam edeceğiz. Bütüncül bir bakışla ele aldığımız; Ar-Ge çalışmalarımız, dijital iş servislerimiz, enerji ve bulut bilişim operasyonlarımız, veri merkezi ve siber güvenlik faaliyetlerimiz 30’uncu yılımızın stratejik odak alanları” diye konuştu.
Dr. Ali Taha Koç, Turkcell’in 56 milyon abonesine ek olarak 84 milyon kişinin hayatına dokunduğunu ve herkesin Turkcell’li olacağı bir gelecek vizyonunu benimsediklerini ifade etti.
Turkcell ayrıca 30’uncu yılına özel reklam kampanyası hazırladı. Turkcell’in yeni reklam kampanyası, markanın “Her şey Turkcell’le çalışıyor, Turkcell herkesle çalışıyor” mesajını ön plana çıkarıyor. Oyuncu Kerem Bürsin’in başrolde olduğu filmde, Turkcell’in hayatın her anında var olduğu vurgusu yapılıyor. Reklam filminde, Turkcell’in bireyleri, şirketleri ve sektörleri birbirine bağladığını; akıllı cihazlardan otonom araçlara, şehir hastanelerinden havalimanlarına kadar farklı sektörlerde mobil iletişimi Turkcell’in sağladığını gösteriyor.
Turkcell, 30. yıl kutlamaları kapsamında müşterilere çeşitli avantajlar sunacak ve farklı sürprizlerle yıl boyunca kutlamalarını sürdürecek.
Yorumlar