Türk Telekom Grubu şirketleri bundan sonra artık tek bir marka altında toplanacak. Kurumsal kimliğinde değişikliğe giden şirket, yeni logosunu ve sloganını Antalya’da düzenlediği toplantıda tanıttı.
Mobil, internet, ev telefonu, TV ve kurumsal servisler alanında hizmet veren Avea, TTNET ve Türk Telekom markaları “Türk Telekom” tek markası altında birleşti. 27 Ocak 2016 itibariyle yürürlüğe girecek marka birleşmesi, “Tek Telekom, Türk Telekom” sloganıyla görücüye çıktı.
Türk Telekom’un müşterileri, mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerine artık tek mağazadan, tek çağrı merkezinden ve tek internet sitesinden erişecek.
Tek Marka, Yeni Logo
- Yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometrelik fiber ağının sağladığı güçle, entegre iletişim, eğlence ve TV hizmetleri; tek bir noktadan, Türk Telekom markası altında Türkiye’ye sunulacak.
- Türkiye’nin en büyük marka birleşmesi, yeniliği, dinamizmi ve müşteri odaklılığı temsil eden yeni logosu ve marka kimliği ile taçlandırdı.
Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin “Türk Telekom” markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu:
“Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi “Türk Telekom” tek markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz. Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek.
Yorumlar