TTNET, 360 vizyonu çerçevesinde sunduğu servislere bir yenisini daha ekleyerek eticaretin ardından dijital reklamcılık sektörüne de adım attı. TTNET, internet kullanıcılarının ilgi alanlarına göre reklam sunmayı sağlayacak Gezinti servisiyle dijital reklamcılık ekosisteminin büyümesine destek olacak.
TTNET, reklam dünyasına yeni bir vizyon kazandıracak Gezinti servisini düzenlenen basın toplantısıyla tanıttı. Dijital ekosistemi büyütmek için farklı sektörlere yönelik çözümlerini tanıtan TTNET, iş ortağı PT Reklam ile sunduğu ve dünyada hızla büyüyen davranışsal hedeflemeli reklamcılığın bir örneği olan Gezinti servisi ile dijital reklamcılık sektörünün büyümesine katkı sağlamayı hedefliyor.
TTNET Genel Müdürü Abdullah Orkun Kaya; reklamverene, internet kullanıcılarına ve yayıncılara önemli katkı sağlayacak bu reklamcılık modeli her büyüklükteki internet sitesinin reklam alanlarından gelir elde etmesinin ve yerel dijital yayınların reklam gelirlerini artırmasının önünü açacağını belirtti. Ayrıca reklamveren hedeflediği kullanıcıya ulaşabilirken, kullanıcılar da bu sistemin parçası olan internet sitelerini ziyaret ettiklerinde kendi ilgi alanlarına göre reklamlar ile karşılaşacağını söyledi.
Gezinti servisi nasıl çalışıyor?
Gezinti servisi ile dijital yayınları ziyaret eden kullanıcılara ziyaret ettikleri internet siteleri üzerinden davet gönderiliyor. Kullanıcılar, davet ekranı üzerinden Gezinti hakkında ayrıntılı bilgi alabiliyor ve eğer isterlerse Gezinti hizmetinden faydalanıyor. Gezinti servisine sadece davet ekranında ‘Evet’ butonuna tıklayarak açık onay veren kullanıcılar dahil olabiliyor. Davete onay vermeyen ya da davet penceresini kapatmayı tercih eden kullanıcılar Gezinti servisine alınmıyor. Ayrıca kullanıcılar diledikleri anda servisten kolayca çıkabiliyor. Gezinti, sahip olduğu özel teknoloji sayesinde kullanıcıların kimliklerini belirlemiyor ve anonim olarak bu hizmeti almalarını sağlıyor. Gezinti Servisi, hizmet almayı kabul etmiş kullanıcıyı tamamen anonim kılmak üzere oluşturulan, 24 haneli bir numara (RND – Random – Rastgele sayı üreteci numarası) atayarak bunu sağlıyor. Müşterinin kimliği asla bilinmiyor, saklanmıyor ya da kimseye açıklanmıyor. Kullanıcının ilgi alanları ile önceden belirlenen ilgi alanı kategorileri eşleştiriliyor. Böylece kişinin ziyaret ettiği internet sitelerinde ilgi alanlarına göre reklam görmesi sağlanmış oluyor.
Yorumlar