İŞ DÜNYASI

DigitalAge | 05.11.2020 - 11:48

Trendyol “Umudunu Asla Kaybetme” ürünlerine ilişkin açıklama yaptı

Trendyol, İzmir depreminin ardından sosyal medyada tepki çeken ürünlerine ilişkin açıklama yayınladı.

30 Ekim’de Ege Denizi’nde özellikle İzmir’i etkileyen deprem can kaybı ve hasara yol açtı. Depremin ardından 65 saat enkaz altında kalan, çıktıktan sonra itfaiye erinin elini bırakmayan Elif bebeğin fotoğrafları sosyal medyada umudun sembolü olarak paylaşılmıştı.

Trendyol’da faaliyet gösteren ‘hediyehanem’ isimli  mağazanın bu görselleri bir ticari olarak ürünlerinde kullanması sosyal medyada hayli tepki çekti.

Gelen tepkiler üzerine Trendyol konuyla ilgili açıklama yayınladı.

“Trendyol olarak sosyal medyada gündeme gelen “Umudunu Asla Kaybetme” ürününe ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek isteriz.

Kamuoyunda hassasiyet yaratan bir ürünün platformumuzda yer alması bizim için kabul edilemez. Söz konusu ürünleri platformumuzda yer aldığını tespit ettiğimiz anda derhal satıştan kaldırdık. Ürünlerin satıcısıyla ilgili gerekli tüm işlemler yapılarak platformumuzdaki satışları durduruldu. Aynı hassasiyeti paylaştığımız tüm müşterilerimize uyarıları için teşekkür ederiz.”