Skip to main content

TESFED Vodafone FreeZone Türkiye Kupası’nda sonuçlar belli oldu.

Vodafone FreeZone ana sponsorluğunda, Maximum Kart ve Red Bull sponsorluğunda düzenlenen  “TESFED Vodafone FreeZone Türkiye Kupası” final karşılaşmaları,  mekan sponsoru Ataşehir FDR Oyun Merkezi’nin ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Online elemelerde üst tura çıkmaya hak kazanan takımların katıldığı finallerin cumartesi günü gerçekleşen ilk gününde FIFA, CS:GO, Zula ve Red Bull Son Şampiyon karşılaşmalarıikinci gün ise PUBG ve LOL karşılaşmaları yapıldı.

Toplam 100 bin TL’lik ödül havuzu için yarışılan final rekabetinde, FIFA’nın şampiyonu, rakibi Berkije’yi yenerek galibiyete ulaşan Galatasaray Espor’un FIFA oyuncusu İMertAL olurken, CS:GO karşılaşmalarının birincisi İstanbul Wild Cats, Zula karşılaşmalarının şampiyonu Mod-Z Espor, Red Bull Son Şampiyon kapsamında Dota 2 karşılaşmalarında zafere imza atan takım ise Team Closer oldu.

TESFED Vodafone FreeZone Türkiye Kupası sonuçlandı

Finalleri değerlendiren Vodafone Türkiye Pazarlama Direktörü Ender Özgün, şunları söyledi: “Vodafone olarak, oyun ve espordaki gelişimin en büyük destekçilerinden biriyiz. Espor pazarına bugüne kadar yaklaşık 13 milyon TL’lik yatırım yaptık ve 14 milyon kişiye ulaştık. 2022 yılının sonuna kadar toplam yatırımımızın 30 milyon TL’ye ulaşmasını planlıyoruz. Türkiye E-Spor Federasyonu işbirliğimizle oyun ve espor dünyasına katkıda bulunmaya devam ediyoruz. İsmimizi vermekten mutluluk duyduğumuz TESFED Vodafone FreeZone Türkiye Kupası’nda birinciliğe hak kazanan takımlar başta olmak üzere final mücadelesi veren tüm takımları kutluyoruz. Vodafone FreeZone çatısı altında oyun ve espor tutkunu gençlerimizi desteklemeye devam edeceğiz.”

TESFED Başkanı Alper Afşin Özdemir, “Federasyon olarak, Türkiye’de esporun gelişimi ve tabana yayılması için çalışmalarımızı yoğunlaştırarak sürdürüyoruz. Türkiye’yi espor alanında dünya çapında bir marka haline getirmek, en büyük hedefimiz. Türkiye’de esporun gelişiminin ivme kazanması için bütün uluslararası espor markalarının Türkiye’de temsilcilikler açması ve yerli espor markalarının çoğalması gerekiyor. Turnuvaya çok kısa sürede 3 bini aşkın esporcunun başvurması bizi çok mutlu ettiği gibi,ülkemizdeespora olan ilginin ne kadar büyük olduğunu gösteriyor. TESFED Vodafone FreeZone Türkiye Kupası, yılda 2 kez gerçekleştirilecek ve önümüzdeki yıllarda gelişerek devam edecek. Biz federasyon olarak esporun gelişimi için her türlü katkıda bulunmaya hazırız.Bu yöndeki adımlarımızdan biri olan TESFED Vodafone Freezone Türkiye Kupası da ülkemizde espor alanında gerçekleştirilen ilk resmi turnuva olması nedeniyle bu sporun geniş toplum kesimlerine ulaşmasında, bilinirliğinin artmasında ve tabana yayılmasında önemli bir görev üstlenecektir kanısındayız.” dedi.