Teknosa, Avrupa’nın en büyük elektronik satın alma grubu olan Euronics ile stratejik işbirliği anlaşması yaptı. Bu anlaşma ile, Teknosa dünya perakende arenasında önemli bir güç haline gelmeyi hedefliyor.
‘Herkes için Teknoloji’ felsefesiyle bugün Türkiye’nin 75 ilinde 280 mağazası ile tüketicileri teknoloji ile buluşturan Teknosa, Avrupa’nın en büyük elektronik satın alma grubu olan Euronics ile imzaladığı uluslararası stratejik işbirliği anlaşması ile gelecek hedeflerine bir adım daha yaklaştı.
2000 yılında kurulan Teknosa, 31 ülkede 11 bin satış noktasına sahip Euronics anlaşması ile hem rekabette bir adım öne çıkmayı hem de tüketicilere daha uygun fiyatla daha çok çeşit ürün sunmayı hedefliyor.
Ağımızda bulunan hiçbir ülke Türkiye kadar büyümedi
Anlaşmayı değerlendiren Euronics GEIE Başkanı Hans Carpels, Teknosa ile gerçekleştirdikleri yakın işbirliğinden çok memnun olduklarını söyledi. Ekonomik büyüme, genç nüfus ve pazar dinamikleri gibi makroekonomik göstergelerin olumlu olduğuna işaret eden Carpels, “Tüketici elektroniği pazarında sürekli büyüme ivmesinin önümüzdeki yıllarda daha da artmasını bekliyoruz. 2012 yılının ilk altı ayında Türkiye pazarında gerçekleşen yüzde 14,4’lük büyüme, ağımızda bulunan bütün ülkelerden daha fazla” dedi.
Yorumlar